Brand Management, companie cu două decenii de experiență în publicitate indoor, anunță lansarea Generatik, platforma care promite să aducă media buyingul de indoor în epoca digitalizării. Pentru prima dată, profesioniștii din advertising și marketing pot planifica, lansa și monitoriza campanii de promovare offline cu aceeași viteză și claritate ca în mediul online.
Platforma a fost creată pentru a ajuta brandurile să fie prezente la mall, unde 7 din 10 români din urban și periurban merg săptămânal. Cu doar câteva setări și date despre brand, produs, buget și locație, utilizatorii platformei pot vizualiza într-un singur loc toate opțiunile disponibile și pot alege în mod informat planul de medial potrivit. Generatik oferă o abordare complet automatizată, bazată pe date reale, algoritmi de învățare și transparență în fiecare etapă a campaniei.
„Publicitatea indoor are un avantaj strategic incontestabil: interacționează firesc cu publicul, într-un moment în care consumatorii sunt atenți, receptivi și disponibili pentru conversații cu brandurile. Nu întâmplător, rata de conversie pentru campaniile indoor este cuprinsă între 30% și 40%. Până acum, acest canal a fost subutilizat din motive logistice și tehnice. Generatik vine să corecteze asta și să transforme indoor-ul într-o opțiune scalabilă și ușor de integrat în mixul de comunicare al brandurilor moderne”, explică Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.
În mod tradițional, o campanie offline putea dura și până la două-trei luni pentru a fi planificată și implementată, din cauza etapelor fragmentate și comunicării îngreunate între agenții, locații și furnizori. Cu Generatik, întregul proces se comprimă la câteva zile. Planificarea inițială se face în aproximativ 20 de minute, comparativ cu 20 de zile prin procesul tradițional.
„Generatik este o platformă construită pentru realitatea specialiștilor în comunicare de azi, care vor mai puțin timp în inbox și mai mult timp pentru strategie. Facem tranziția de la modul de lucru tradițional, respectiv planificarea în tabelele Excel și căutarea manuală a locațiilor, la un proces integrat, bine optimizat. Acum tot procesul se poate desfășura într-o singură interfață, de la selecția locației și până la raportarea finală”, completează Laurențiu Jiga, CEO & Fondator Brand Management.
Cu o interfață intuitivă și inteligentă, platforma oferă selecție automatizată a locațiilor, bugetare instantanee, rezervare directă și rapoarte în timp real. Utilizatorii pot filtra după criterii precum public țintă, zonă, buget sau tip de spațiu, iar sistemul sugerează imediat cele mai potrivite opțiuni. În plus, Generatik este pregătită pentru integrarea cu platforme de raportare, CRM-uri sau instrumente avansate de analiză a performanței.
Brandurile pot crea planuri media automatizate, vizualiza audiențele și traficul în fiecare locație, rezerva spațiile și urmări desfășurarea campaniilor, totul într-o singură platformă, fără e-mailuri sau documente auxiliare. Este un pas real către transformarea publicității fizice într-un canal digitalizat și comparabil ca ușurință cu orice platformă de digital media.
„Vedem evoluția advertisingului offline ca pe o completare strategică esențială cu online-ul. În contextul supraîncărcării informaționale din mediul online, publicitatea offline oferă o oportunitate unică de a capta atenția într-un mod direct, față în față, cu un impact vizual puternic și o memorabilitate crescută. Generatik contribuie la creșterea rolului indoor-ului, punând la dispoziția marketerilor pentru prima dată în publicitatea offline estimări de audiență, date despre trafic, profiluri socio-demografice pe locații și alte instrumente esențiale pentru a planifica campanii cu o precizie și o viteză comparabile cu cele din digital. Credem cu tărie că publicitatea indoor este un canal indispensabil în mixul de media al oricărui brand modern”, declară Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.
Platforma este deschisă colaborării cu agenții de publicitate, birouri de strategie și furnizori de creație. Cu funcționalități clare, rapoarte personalizate și acces la rețele naționale de locații, Generatik poate deveni parte integrantă din orice strategie de comunicare.
Brand Management este liderul pieței de publicitate indoor din România. Implementează campanii publicitare la nivel național, cu o rată de succes de 99,5%, în peste 150 de locații de tip mall și nu numai.
Generatik este prima platformă online din România care simplifică întregul proces de planificare, implementare și monitorizare a campaniilor de publicitate indoor. Cu o interfață intuitivă, date demografice precise și algoritmi inteligenți, facilitează interacțiuni rapide și eficiente pentru toți actorii din publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.





















