McCann va face creatie si strategie pentru BRD

Agentia McCann Erickson a castigat, in urma unui pitch, contul de strategie si creatie al BRD, membra a grupului Societe Generale.

Unul din obiectivele colaborarii este dezvoltarea unei strategii de comunicare pe termen mediu-lung care sa fie coerenta, relevanta si diferentiatoare, se arata intr-un comunicat al agentiei. Totodata, challenge-ul a fost sa se gaseasca si formula cea mai potrivita de a introduce in piata oferta fondului de pensii, administrat de o societate membra a grupului Societe Generale.

"Imi pare bine ca am castigat aceasta licitatie cu idei pe care am fi foarte bucurosi sa le punem in practica oricand. N-am avut idei "de umplutura" menite sa faca un numar rotund, am avut numai rute creative in care am crezut cu adevarat. Cei de la BRD au fost foarte deschisi si am simtit din primul moment acea "chimie" care e premisa de baza a oricarei relatii agentie-client", spune Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related