McCann si Microsoft impotriva pirateriei

Agentia McCann Erickson a realizat pentru Microsoft Romania o campanie de educare cu privire la efectele pirateriei asupra societatii noastre.

Nerespectarea proprietatii intelectuale afecteaza mai multe industrii din Romania, avand repercursiuni asupra economiei romanesti. Pierderile suferite in diferite domenii precum cel al dezvoltatorii de software, industriei muzicale sau jocurilor se reflecta direct si in Produsul Intern Brut, reprezentand evaziune fiscala.

Gabriela Alexandrescu, Account Director, McCann Erickson: "Conceptul din spatele campaniei este construit pe ideea ca pe cat de usor poti descarca si folosi software piratat, pe atat de usor poti fi prins si suferi repercusiunile unei actiuni gresite. Exemplificarea concreta a catorva dintre cele mai importante consecinte ale folosirii programelor contrafacute (de orice natura) vine sa deschida ochii utilizatorului vis-a-vis de incalcarea legii si a respectului fata de munca celorlalti. Numele programului Falsoft, ce vine ca o parodiere a tuturor softurilor piratate, spune tuturor prin aceasta editie "de colectie" NU PIRATERIEI!"

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

lala lolo
acum 10 ani
invatati-o!!


Related