Campanie NESCAFÉ 3in1 impotriva plictiselii, semnata de McCann Erickson

Campania promotionala "Castiga cu NESCAFE 3in1 si prietenii tai" semnata de McCann Erickson isi propune sa continue directia anti-plictiseala inceputa de NESCAFE din 2010, pune accentul pe doua elemente importante in viata unui tanar - prietenii si distractia cu acestia, informeaza un comunicat emis de McCann Erickson. Campania este comunicata pe TV, print, outdoor, POSM, media digitala si prin activari in caminele studentesti.

 "NESCAFE si-a facut bunul obicei de-a face din fiecare promotie un eveniment. Anul trecut am avut premiul cel mare decis prin vot, anul acesta avem altceva inovativ: participi cu mai multi prieteni, castigi mai mult", a declarat Alexandru Dumitrescu (Deputy Creative Director, McCann Erickson).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related