Într-o perioadă în care multe branduri gândesc doar în obiective rapide și KPI de trimestru, Tezyo alege drumul greu. Să construiască pe termen lung. Să investească în identitatea brandului printr-o poveste coerentă care evoluează, în loc să se schimbe cu fiecare campanie.
Agenția AYZ&HENDZ semnează cea mai nouă campanie lansată de Tezyo, parte din efortul de repoziționare a platformei „Real Glam”. În 2025, glam-ul nu mai înseamnă ostentație sau sclipici, ci tocmai acele mișcări și atitudini discrete, autentice, pe care le ai chiar și atunci când nimeni nu te privește. The Unseen Moves.
Sub umbrela The Unseen Moves, campania Spring-Summer a prins viață prin ideea de paparazzi care surprinde gesturi pline de încredere în public. Pentru campania Fall-Winter, povestea devine însă mai intimă: un zoom în viața privată a personajelor, surprinzând acele momente dinainte de a ieși în oraș, când te simți cel mai bine în pielea ta.
Tezyo își propune să scoată la iveală potențialul clienților printr-un truc simplu: redă încrederea în sine.
În acest sens, Sofia Ardeleanu, Marketing Manager Otter Distribution, subliniază că
„Noi nu vindem pantofi, noi oferim încredere, iar încrederea este cea care îți aduce succesul. Ca să fii o persoană de succes, ajută să arăți și să te porți ca o persoană de succes.”
„Coerența între campanii face diferența dintre un brand și o simplă campanie. Tezyo ne-a cerut o platformă, iar noi am construit cadrul pentru o poveste continuă, suficient de flexibilă încât să evolueze an de an. În publicitatea de azi, consecvența nu ar trebui să fie un nice-to-have, ci o strategie sănătoasă pentru orice brand”, spune Răzvan Ghilencea, Creative Partner AYZ&HENDZ.
Tezyo este brandul premium de retail din portofoliul Otter Distribution, cu o selecție curatoriată de încălțăminte și accesorii premium. În 2025, Tezyo nu mai este doar un magazin. Devine un simbol al încrederii personale, pentru cei care vor să arate și să se simtă ca niște învingători, indiferent cine îi privește.
AYZ&HENDZ este o agenție care îmbină noile tendințe și tehnologii cu structura clasică a advertisingului. Pentru ei, scopul publicității rămâne același: să facă entertainment. Doar modul în care spun poveștile se schimbă.
AYZ&HENDZ creează conținut cu strategie, povești cu scop și branduri pregătite pentru ziua de mâine.


























