Topul: unitatea de masura pentru brand

Dintr-o lume populata de branduri, topurile nu puteau sa lipseasca. Cel mai recent clasament, Worldwide Power Brands, realizat de firma GfK Roper Consulting, arata ca gigantul asiatic Sony este mai puternic decat Coca-Cola. In luna iulie topul Interbrand situa Coca-Cola pe locul intai, ca valoare de brand, iar topul Brandz, pe locul patru.

Avem de-a face cu trei clasamente: doua vorbesc despre valoarea brandului calculata in miliarde de dolari (Brandz si Interbrand), iar cel de-al treilea despre puterea unui brand, calculata pe criterii precum "familiariate", "sustinere" si "apreciere" (Worldwide Power Brands). Daca le punem cap la cap, observam ca brandul cu cea mai mare valoare in Interbrand nu are aceeasi valoare in Brandz, si nu este nici cel mai puternic in WPB. Mai jos, am incercat sa aflam cum stau lucrurile de fapt in materie de clasamente de brand, si cine poate spune de fapt ca are cea mai "puternica valoare", aruncand o privire si spre peisajul autohton al clasamentelor de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related