Depresia vinde pensia

Pensiile si asigurarile sint foarte dificil de promovat, se pling creativii romani, chiar daca publicitatea acestor conturi aduce pe piata zeci de milioane de euro.

Batrinetea si moartea au luat cu atac panourile stradale si calupurile de reclame, anuntind romanii, cu surle si trimbite, de venirea lor. De vizita aceasta isi leaga intrarea in Romania alte doua surate, care platesc, de altfel, invazia publicitara a trecerii timpului: asigurarile si pensiile private.

"Aceasta reclama va exista si miine. Dar tu?", este metoda de abordare a companiei Aviva pe strazile autohtone. Interogatiile retorice se ivesc insa si pe panourile altor companii. "Cum privesti tu batrinetea?" intreaba cei de la ING, prin gura creativilor de la McCann Erickson, aducind dupa ei, in spoturile tv, un raspuns cu asa da si altul cu asa nu: batrinul cersetor este viitorul celor care nu isi asigura pensia la o companie privata, iar cel care isi permite sa ofere nepotilor biciclete este garantat de ING. BCR Asigurari vine cu un sfat imperativ: Ioan Gheorghe, cu 500 de lei pensie, nu are nici o vina ca are viata plina de greutati, dar "tu nu ai nici o scuza sa nu te gindesti la pensia ta". Batrinetile par mai vesele pentru Graffiti BBDO si Allianz-Tiriac, dar doar in reclamele din presa scrisa. In cele de pe micul ecran, oamenii de virste inaintate sint loviti de o plictiseala care ii constringe la actiuni absurde.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related