Tattoo Weirdly Wonderful. Claudiu Ciprian Cîrpă: Tatuajele au încă rolul de a transmite un mesaj de libertate

Tattoo Weirdly Wonderful. Claudiu Ciprian Cîrpă: Tatuajele au încă rolul de a transmite un mesaj de libertate

Pictor și sculptor de 16 ani, tatuator de șase. Trecerea la noi forme de expresie nu a fost ușoară, dar i-a adus surse noi de satisfacție și libertate, povestește Claudiu Ciprian Cîrpă, participant la competiția VELO.

Claudiu a înscris două propuneri de design de tatuaje, inspirate de tema constrastelor necesare: noapte și zi, lumină și întuneric, sus-jos, bun-rău. Antiteze între care oamenii își caută echilibrul. 

"Inspirația pentru modele mele a fost conceptul dualitații și am folosit tema zi-noapte pentru ca e un exemplu foarte relevant pentru tema propusă și poate oferi o mare libertare de exprimare in desen", explică Claudiu. 

Oricare ar fi muza Weirdly Wonderful care vă inspiră, mai puteți înscrie până mâine propuneri de tatuaje în competiția VELO. Lucrările se înscriu aici, iar competiția oferă premii de 5.000 de euro, inclusiv o excursie la cea mai mare convenție de tatuaje din Paris. 

Cum a fost procesul creativ pentru Claudiu Ciprian, care sunt provocările când creezi un design de tatuaj și cum au evoluat tatuajele în cultura contemporană, povestește el, după cum urmează: 

 

Despre tine

Salut! Mă numesc Claudiu am 29 de ani și sunt tatuator de șase ani și jumatate, pictor și sculptor de 16 ani. Am început să desenez ca toți copii din primul an de școală doar că eu desenam mai mult decât o făcea media inclusiv acasă.

Am început meseria de tatuator întămplator și unul din momentele importante a fost când am luat decizia să-mi fac propriul salon dar și trecerea de la un stil la altul nu a fost usoară.

 

Ce îți vine prima dată în minte când te gândești la un tatuaj

Primul gând care îmi vine in minte atunci când ma gândesc la un tatuaj este de recunoștință și multumire pentru că am privilegiul să îmi pun experiența și răbdarea la treabă pentru a crea ceva frumos împreună cu clientul.

 

Participarea la competiția VELO 

Am intrat în acest concurs la recomandarea prietenei mele.

Inspirația pentru modele mele a fost conceptul dualitații și am folosit tema zi-noapte pentru ca e un exemplu foarte relevant pentru tema propusă și poate oferi o mare libertare de exprimare in desen.

Pentru mine Weirdly Wonderful înseamnă elementul surpriză sau rezultatul antagoniei.

 

Procesul creativ

Procesul de creație a început cautând stilul cel mai potrivit pentru a ilustra ce am avut în minte instant de când am citit breaf-ul. Am stabilit ca merg pe un stil neotraditional și am dat drumul la treabă. Cea mai grea parte din proces a fost să mă hotărăsc ce stil se potrivește cel mai bine pentru tema dată.

 

Provocările unui design de tatuaj

Cele mai mari provocări sunt, de fapt, una singură, când vine vorba de un design de tatuaj:  disponibilitatea clientului. Cred că mulți se regasesc în ce zic.

Ce presupune special? Raspunsul e timpul.

 

Tatuajele în 2025

În 2025 tatuajele au tendința din ce in ce mai mult să se bazeze pe un design simplu și minimalist în care concentrează mult mesaj, deși mai există încă o parte din public care păstrează vechiile clișee.

În cultura contemporană, tatuajele au înca are rolul de a transmite un mesaj de libertate.

 

Participă și tu la competiția creativă VELO. Citește cu atenție brieful, creează un design de tatuaj Weirdly Wonderful și înscrie-te în concurs până pe 26 noiembrie.

Premiile competiției Weirdly Wonderful sunt de peste 5.000 de euro. 

 

Ce este VELO

VELO este nicotină într-un pliculeț. Sună puțin ciudat? Ei bine, este. Dar este atât de minunat în același timp. Este acel răsfăț al aromei pe care ți-l poți oferi oriunde, oricând. Mai multe informații despre VELO, poți găsi pe pagina de Instagram VELO

*(+18) Acest produs conține nicotină. Nicotina generează un grad ridicat de dependență. Produse destinate strict consumatorilor peste 18 ani.

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related