Tattoo Weirdly Wonderful. Maria Ionescu: Tatuajul a devenit un fel de arhiva vizuala personala. O expresie a comunitatii din care faci parte, a momentelor care te-au construit, a intentiilor pe care vrei sa le porti cu tine

Tattoo Weirdly Wonderful. Maria Ionescu: Tatuajul a devenit un fel de arhiva vizuala personala. O expresie a comunitatii din care faci parte, a momentelor care te-au construit, a intentiilor pe care vrei sa le porti cu tine
Credit foto: Daniel Robert Dinu

Competitia VELO este un manifest pentru creativitate, un spatiu in care artistii pot sa-si lase amprenta vizuala, spune Maria Ionescu, Social Media Executive, BAT, face parte din juriul concursului. Oricine simte ca are o poveste de spus, transformată într-un tatuaj, este așteptat să intre în competiție. Nu se caută perfecțiune, ci perspective neobișnuite, curaj, vibe. 

Lucrările se înscriu aici, până pe 26 noiembrie. Premiile competiției Weirdly Wonderful sunt de peste 5.000 de euro. 

"Misiunea campaniei este sa aduca in prim-plan voci noi, autentice, artisti vizionari care au ceva de spus si care pot reinterpretata estetica tatuajelor intr-un mod fresh, relevant, dar si neasteptat", spune Maria. 

Povestim cu Maria Ionescu în continuare despre creativitatea care se exprimă în cele mai Weirdly Wonderful feluri, contraste surprinzătoare și tatuaje memorabile. 

 

Ce îți vine în minte prima dată când te gândești la tatuaje

Cand ma gandesc la tatuaje, ma gandesc la libertate. La un limbaj vizual care spune exact cine esti, ce experiente ai trait si simtit. Un statement purtat pe piele, care nu are nevoie de traducere.

 

Tatuajele în 2025

Perceptia asupra tatuajelor s-a schimbat mult in ultimii ani. Am ajuns intr-un punct in care sunt privite cu deschidere si respect, fara etichetele sau interpretarile care le urmareau candva.

Semnificatia lor este mai fluida ca oricand — nu trebuie sa explice totul, dar vor spune mereu ceva autentic despre tine.

 

Rolul tatuajului în cultura contemporană

Tatuajul a devenit un fel de arhiva vizuala personala. O expresie a comunitatii din care faci parte, a momentelor care te-au construit, a intentiilor pe care vrei sa le porti cu tine.

 

Comunicarea vizuală & arta tatuajului

Comunicarea vizuala și tatuajul pornesc din aceeasi dorinta umana: sa spui ceva fara cuvinte. Ambele folosesc forme, linii si simboluri ca sa transmita emotii si identitate la prima vedere.

 

Competiția creativă lansată de VELO

Competitia VELO este un manifest pentru creativitate si auto-expresie, un spatiu in care artistii pot sa-si lase amprenta vizuala.

Misiunea campaniei este sa aduca in prim-plan voci noi, autentice, artisti vizionari care au ceva de spus si care pot reinterpretata estetica tatuajelor intr-un mod fresh, relevant, dar si neasteptat.

Pentru noi, competitia nu inseamna doar selectarea unui design castigatori, ci construirea unei platforme in care talentul real poate fi vazut, apreciat si inspirat sa evolueze.

Vrem sa oferim scena pe care creativitatea merita sa urce — fie ca vine din mainile unui artist consacrat sau ale cuiva aflat la inceput de drum, dar cu o perspectiva puternica.

 

Ce trebuie să știe oamenii cel mai important despre competiție

Ca nu cautam perfectiune. Cautam un vibe. O idee puternică. O perspectiva neobisnuita.

Oricine simte ca are ceva de povestit vizual poate sa intre în competitie.

 

Responsabilitatea ta, ca membru al juriului

Responsabilitatea mea este sa ma asigur ca fiecare lucrare inscrisa respecta tema weirdly wonderful si  sa pastrez competitia corecta si aliniata cadrului in care trebuie sa functionam.

 

Ce căutați în mod special în lucrările înscrise

Originalitate, curaj vizual, unghiuri neexplorate.

 

Criteriile de evaluare

Respectarea temei, creativitatea si originalitatea.

 

Elementele care contează cel mai mult în designul unui tatuaj memorabil

Elementele si asocierile neasteptate, care impreuna formeaza un sens si au un impact puternic la prima vedere.

 

Ce ar trebui să știe concurenții înainte de a se apuca de lucru

Nu cautam perfectiune. VELO este despre lucrurile neobisnuite care ne fac unici, autentici, si despre curajul de a le arata lumii exact asa cum sunt.

 

Sfaturi pentru participanți

Sa aiba curaj: curaj sa experimenteze, sa-si asume stilul personal, sa iasa din tipare si sa creeze ceva ce ii reprezinta cu adevarat.

 

Participă și tu la competiția creativă VELO a celor mai neobișnuit de frumoase tatuaje. Citește cu atenție brieful, creează un design de tatuaj Weirdly Wonderful și înscrie-te în concurs până pe 26 noiembrie.

Premiile competiției Weirdly Wonderful sunt de peste 5.000 de euro. 

 

Ce este VELO

VELO este nicotină într-un pliculeț. Sună puțin ciudat? Ei bine, este. Dar este atât de minunat în același timp. Este acel răsfăț al aromei pe care ți-l poți oferi oriunde, oricând. Mai multe informații despre VELO, poți găsi pe pagina de Instagram VELO

*(+18) Acest produs conține nicotină. Nicotina generează un grad ridicat de dependență. Produse destinate strict consumatorilor peste 18 ani.

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related