Un An Nou. Un Secol Nou. Urări Noi

Un An Nou. Un Secol Nou. Urări Noi

Publicis Groupe își readuce trecutul la viață prin AI și inovație, pentru a sărbători primul său secol și a marca drumul către următorul.

Înființat în 1926 ca un mic hot shop creativ în Montmartre, Publicis Groupe a crescut constant, s-a extins internațional și a adoptat date și tehnologii noi, până a devenit astăzi unul dintre liderii industriei.

Dar un lucru a rămas neschimbat: urările anuale.  

Și pentru a marca începutul unui nou secol, cine ar fi mai potrivit să le creeze decât Publicis Conseil, agenția fondată de Marcel Bleustein Blanchet?

Combinând filmări live și actori reali cu cele mai noi tehnologii AI și folosind platformele și instrumentele proprii ale Grupului, proiectul spune povestea spiritului de pionierat, a inovațiilor continue și a rezilienței. Aceasta ne-a ajutat să trecem prin războaie, incendii, crize economice, revoluții tehnologice și o pandemie globală în primul nostru secol și ne permite să continuăm să conducem și să reinventăm industria în următorul, indiferent de provocările sale. 

 

Arthur Sadoun, Chairman și CEO Publicis Groupe, declară:

„2026 va fi un an cu totul special pentru noi, deoarece încheiem primul nostru secol.
Un secol în care am transformat un mic hot shop din Montmartre în cel mai mare grup de tip holding din industrie. 

Un secol în care Publicis Groupe a renăscut din cenușă, la propriu, și s-a reinventat de multe ori de-a lungul timpului.  

Acest spirit de reziliență ne-a definit timp de 100 de ani și este surprins în urările noastre: un leu nu renunță niciodată.   

2026 va marca și începutul celui de-al doilea secol, care va fi, fără îndoială, definit de ascensiunea AI. Filmul este o odisee umană, istorică și tehnologică, care combină cele mai bune minți creative ale noastre cu expertiza unică în producția AI, exprimând convingerea că viitorul AI depinde de oamenii noștri.”

 

Un proiect hibrid unic

„A Lion Never Gives Up” combină filmări live cu imagini 2D și 3D generate de AI pentru a recrea scene din trecutul nostru, reducând costurile și deschizând noi posibilități creative. 

Doar un sfert din film este realizat cu materiale live, restul fiind generat de AI, folosind fotografii, filme și documente din arhivele Publicis.

Pentru acest proiect, artiștii AI și specialiștii în arhive AI au gestionat, selectat și catalogat atât mii de imagini reale necesare pentru un proiect de această amploare - 4.500 de imagini pentru 150 de cadre - cât și pe cele generate de AI, creând astfel un volum vizual impresionant și organizat.

Procesul de montaj a fost complet reinventat: fiecare cadru putea fi regenerat de la zero, păstrând flexibilitatea și libertatea creativă pe tot parcursul producției.

 

Credits:

Publicis Conseil
Global CEO/CCO Leo - CEO/CCO Publicis Conseil - CCO Publicis Groupe France : Marco Venturelli 
Agathe Bousquet – Présidente Publicis Groupe France et Présidente de Publicis Conseil 
Alexis Ben Behe – Directeur de Création Executif / Executive Creative Director
Maud Robaglia – Directrice de Création / Creation Director
Gurvan Prioul – Creative & UX Design Director / Directeur Créatif et UX Design
Hamza Ben Maadoum – Directeur Artistique Junior

Production : Prodigious Paris
CEO Prodigious : Christopher Thiery
MD Prodigious : Caroline Petruccelli
Producteur Exécutif : Yann Dubois
Post producteur : Cédric Herbet
VFX creative Director : Nico Vogel
DOP : Nicolas LOIR 
Chef opérateur son cinéma : Damien PERROLAZ 
Directrice de production : Marie Caron 
Son : Prodigious
Producteur son : Martin Sumeire 
Mix, sound design : KOUZ

Le documentaire “L’avenir est l’affaire de Publicis » 
Réalisation Stanislas Valroff 
Production : Eddy Story
Tourné au Studio XR Prodigious

Publicis Groupe este lider global în comunicare. Grupul, având la bază sinergia dintre creativitate și tehnologie, oferă clienților săi acces la cele mai avansate servicii și instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Date și Tehnologie. Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un management fluid al resurselor și competențelor alocate fiecărui client în parte. Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are aproximativ 103.000 de profesioniști.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related