De ce iubim Bucurestiul

Pentru ca la fiecare strop de ploaie, se transforma intr-o Venetie atat de fascinanta, incat iti pui rapid cizmele de cauciuc, iti iei salupa si mergi s-o descoperi. Pentru ca atunci cand se fac lucrari la canalizare, se termina foarte repede, sunt foarte eficiente si totul ramane neschimbat in urma muncitorilor. Pentru ca oricand iti arde buza, apa de la robinet iti stinge setea ca-ntr-o reclama la Coca-Cola. Pentru ca oriunde te-ai intoarce, gasesti un loc pe care il iubesti.

− Alo, sunt pe strada pe care ma duceam la scoala. Acum pe unde o iau?
− Pai acum mergi drept inainte si ajungi pe Mihail Kogalniceanu istoric, colt cu strada pe care am pupat-o pe Mimi. Peste drum e locul unde bateam mingea cu baietii si unde acum il plimb pe Bruno. Vezi, cand ajungi pe strada pe care statea bunica, nu-i spune ca te indrepti spre strada pe care sta cea mai buna mama, pentru ca e noru-sa si-o sa se supere fleasca.
− Acum am ajuns in statia unde m-am adapostit cu Alex de ploaie. Aici am invatat sa sarut. Uite, tocmai vine troleul care ma ducea acasa.
− Ce coincidenta! Acolo faceam cheta in liceu. Apropo, nu mergem si noi diseara in barul unde am facut-o pe Nicoleta sa urle de placere?
− Nu, as prefera acolo unde am lasat bunele maniere deoparte.
− Si totusi, n-ar fi frumos sa existe cineva care sa stie exact ce iti doresti ?
− Nu stiu, dar cred ca ma mut in Tara ING, pentru ca poporul ING e cel mai multumit din lume. Cum privesti tu batranetea?
− Cred ca si la pensie o sa beau tot unde am baut prima bere cu tata.
− La Capsa?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Nae Constantin
acum 16 ani
Hai, ca nu e chiar rea - macar si pentru faptul ca e prima campanie (din ce stiu eu) care se bazeaza masiv pe media neconventionala - dar, domnu', domnu', am ji io doo dureri:

Una - si io iubesc Bucurestiu' si faptu' ca se poate da spaga oriunde, da' cand o dati la primarie, dati-o si voi mai pe sestache, fiindca "strada unde m-am lins cu Maria" sau ce mama dracu scrie pe o placuta identica sub aia cu "Jean Louis Calderon" pute a ilegal rau de tot. Ma rog, in rand cu compania.

Si a doua (si mai mare) - da la un bucurestean nascut si crescut va spun dan suflet: daca faceti campanii despre amoru' da Bucuresti, dati-le si voi la un copywriter bucurestean. Ca restu' poate nu stiti, dar argoul pentru "petreceri" la noi, a fost si va fi etern "bairame", nu "chefuri", indiferent da cat da multi publicitari o sa ne invadati dan Baia Mare, Agigea si aiurea.

marta marta
acum 16 ani
http://chrismilla.wordpress.com/2007/09/06/sa-se-revizuiasca-primesc-dar-sa-nu-se-schimbe-nimic/
Adverticus Maximus
acum 16 ani
Nu se putea sa-mi aduca cineva aminte mai bine de ce nu iubesc Bucurestiul decat o companie care contribuie din plin la felul imputit in care arata...

Daca aceasta campanie ar fi fost initiata de Primaria Capitalei, jos palaria, ar fi fost gustata din plin. Cu alte cuvinte, imi pare o campanie reciclata, candva propusa pentru alegerile primarului general, dar din diverse motive necontractata.

Ce ma mira insa, este cum au acceptat cei de la Apa Nova sa cheltuiasca bani pentru o 'cauza pierduta' in loc sa ramana focusati pe obiectul activitatii lor, si anume apa, si sa initieze o campanie sociala, de exemplu de curatare a lacurilor din Capitala?

Oricum la intrebarea "De ce iubim Bucurestiul?", raspunsul vine inevitabil: 'In nici un caz datorita Apa Nova.'

alin stoica
acum 16 ani
campania asta mi se pare asha "genu neutru", merge a in orice oras cu aceleasi denumiri da strazi. in buc treea sa fi fost "strada unde mi-a luat tiganu ala banii"..."statia de tramvai unde i-au ciordit mobilu lu sor'sa"...."strada unde l-am ars pe fraier" ....etc. , sau oricum ceva mai da bucuresti asha , ceva mai "personal".


Branded


Related