„Povești cu final fericit”, în cuplu și pentru sistemul de canalizare, o nouă campanie Apa Nova

„Povești cu final fericit”, în cuplu și pentru sistemul de canalizare, o nouă campanie Apa Nova

 Apa Nova anunță lansarea unei campanii inedite, menită să atragă atenția asupra folosirii corecte a sistemului de canalizare. „Povești cu final fericit” este conceptul sub care Apa Nova aduce în atenția bucureștenilor faptul că sistemul de canalizare nu funcționează ca un coș de gunoi, iar deșeurile nepermise aruncate în vasul de toaletă sau în sifonul de scurgere afectează atât sistemul de canalizare, cât și mediul înconjurător. Campania a fost dezvoltată de către agenția de comunicare Porter Novelli.

Campania a apărut ca urmare a nevoii unei folosiri mai responsabile a canalizării, fără deversări de deșeuri nepermise în sistem, cum sunt grăsimile, obiectele de igiena personala, părul, detergenții, resturile alimentare și altele, care afectează pe termen lung rețeaua de canalizare și mediul. 

„Pentru a declanșa o schimbare comportamentală, am apelat la cel mai universal sentiment, dragostea, cu subcapitolul său: frica de a pierde persoana iubită. Astfel, am ilustrat unele situații aflate la limita eșecului amoros, dar a căror rezolvare se găsește în schimbarea comportamentului în bine. Apelând la frica existențială cauzată de pierderea partenerului, dramatizăm situațiile cotidiene, pe care vrem să le corectăm și le prezentăm oglindite cu antiteza lor: povestea cu final fericit”, explică Ana-Maria Bălan (Creative Director Porter Novelli).

 

„Schimbă-ți obiceiurile proaste de dragul persoanei iubite, până nu te schimbă ea pe tine” este tag-line-ul care încurajează bucureștenii să devină persoane mai bune și responsabile. Prin această campanie, Apa Nova urmărește să ofere informații clare despre folosirea corectă a sistemului de canalizare și să normalizeze obiceiurile corecte.

Campania este centrata în jurul a trei deșeuri care se aruncă în vasul de toaletă în mod frecvent: părul, uleiul și prezervativele, obiecte de uz comun care capătă o valoare simbolică și devin catalizatorul schimbării comportamentale. Astfel, au fost create trei spoturi centrate în jurul acestor trei categorii de deșeuri de referință. Campania este declinată pe TV, în digital, și va fi vizibilă în următoarele 1,5 luni. În plus, pe landing page-ul campaniei, povesticufinalfericit.ro, spot-urile oferă utilizatorilor posibilitatea de a alege finalul: aruncarea incorectă a deșeului în vasul de toaletă sau aruncarea corectă a acestuia, în coșul de gunoi. 

„Am vrut să subliniem faptul că aruncarea unui deșeu implică de fiecare dată o alegere: alegerea de a face lucrul corect și a-l arunca în coșul de gunoi sau a face lucrul greșit și a-l arunca în vasul de toaletă”, mai adaugă reprezentanții Porter Novelli.

„Prin «Povești cu final fericit» subliniem faptul că sistemul de canalizare nu este un loc în care deșeurile dispar pur și simplu din viața bucureșteanului fără niciun fel de repercusiune asupra sa. Materiile organice depuse pe conducte, de exemplu, creează mirosuri neplăcute. Deșeurile nepermise formează dopuri pe parcurs, care incomodează fluxul de ape uzate, creează refulări ale sistemului și cresc și costurile pentru soluționarea acestor situații. Sunt neplăceri care pot fi evitate prin simpla folosire a coșului de gunoi în detrimentul sistemului de canalizare”, a explicat Ramona Dumitru (Director de Comunicare, Apa Nova Bucuresti).

 

Echipa Apa Nova: Ramona Dumitru (Director Comunicare & PR).

Echipa Porter Novelli: Sorina Mihai (Managing Partner Porter Novelli), Ana Bălan (Creative Director), Florentina Dinu (Strategic Planner), Mădălina Buhoș (Copywriter), Tudor Năstase (Senior Art Director), Georgiana Stavarache (Account Director), Roxana Bursuc (Account Manager), Alex Stoianovici (Senior Account).

 

Din 2000, Apa Nova (parte a Grupului Veolia) și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei 19 ani, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiții care depășesc 500 de milioane de euro până în prezent.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related