Biofarm si Next Advertising, desfunda nasul instantaneu

Biofarm incepe campania impotriva racelii si scoate pe piata cea mai simpla arma, Bixtonim. Noul spot TV, marca Next Advertising, propune celor atinsi de guturai cel mai simplu si rapid remediu impotriva nasului infundat.

"A fost interesant sa facem un astfel de proiect hiper minimalist la care am lucrat numai cu materialul clientului: produsul si textul legal sine qua non. Ne-am inchipuit o situatie reala, anume ce s-ar intampla daca vocea care recita textul legal ar avea nasul infundat?", a declarat Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising.

"Comunicarea acestei campanii a pornit de la o idee simpla, dar care reflecta foarte bine diferenta majora a Bixtonimului fata de restul decongestivelor nazale si anume faptul ca desfunda nasul instantaneu", a declarat Mihai Sdrula, Brand Manager Bixtonim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related