Scurt exercitiu de comunicare cu sefa de promotie a Scolii IAA

Scoala IAA a ajuns deja la cel de-al doilea modul. Pe langa zeci de seminarii si workshop-uri de comunicare care se tin anual, acesta e un loc unde oameni care lucreaza sau studiaza marketing si comunicare pot invata direct de la profesionistii din domeniu. Irina Izota, Brand Manager Toyota, este prima sefa de promotie IAA si dezvaluie pentru IQads cateva din avantajele de a merge la o scoala pentru oameni mari.

IQads: Cum ai ajuns sa te inscrii la scoala IAA?
Irina Izota: Am vazut comunicatul IAA, am hotarat ca e ceea ce-mi trebuie, am aplicat si in scurt timp am inceput scoala.

IQads: Ce cursuri faceai acolo, ce profesor ti-a placut in mod deosebit?
Irina Izota: Nu stiu cate ai aflat despre aceasta Scoala (toate detaliie, cursurile si profesorii - pe site-ul IAA). Am facut Marketing; Comunicare; Market Research; Presentation, Reasoning & Show; Business Administration. Partea practica, studiile de caz, proiectele de echipa, profesorii foarte implicati - pe langa ca sunt oameni intr-adevar valorosi in domeniile lor - fac aceasta scoala deosebita. Am avut foarte multe de invatat de la toti profesorii si ii admir pe toti in egala masura. Au facut o treaba extraordinara, iar noi am fost doar norocosi ca si-au petrecut week-end-urile cu noi, la Scoala IAA.

IQads: Te asteptai sa fii sefa de promotie?
Irina Izota: Cred ca e un lucru mai putin relevant la acest nivel; ceea ce imi ramane dupa si modul cum m-a schimbat aceasta scoala sunt mai importante.

IQads: La ce te astepti de la modulul de primavara?
Irina Izota: Ma astept sa continuam de unde am ramas la finalul primului modul, sa fie un step forward.

IQads: Ce i-ai sfatui pe cei care urmeaza sa faca Scoala IAA?
Irina Izota: Singurul meu sfat prietenesc, pe care am avut ocazia sa il si transmit colegilor care au inceput acest modul in octombrie, este sa ia cat pot de mult din aceasta scoala, pentru ca au de unde.

IQads: Crezi ca oamenii de marketing de la noi sunt indeajuns de educati pentru piata de publicitate autohtona?
Irina Izota: No comment.

IQads: Simti ca ar fi un conflict sau o lipsa de respect tacita intre clienti si agentiile cu care lucreaza?
Irina Izota: E mai eficient sa vedem in aceasta relatie mai degraba "confruntarea" de idei, care pana la urma se dovedeste constructiva si de succes.

IQads: Cat de mult e aliniata comunicarea Toyota din Romania la cea din afara?
Irina Izota: Foarte. Toyota este o marca globala. Dar asta nu inseamna ca nu este loc pentru creativitate locala, care e chiar necesara. De exemplu, "YARISmatograf"-ul, primul cinema pentru masini din Romania, este o initiativa 100% locala. Organizat pe 27 iulie, in noaptea de dinaintea examenului meu final la Scoala IAA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related