Mihai Barsan (Presedinte, IAA Romania): Publicitatea devine o marfa, a ajuns sa fie cumparata mai ieftin si pe criterii care uneori nu includ si calitatea

Mihai Barsan (Presedinte, IAA Romania): Publicitatea devine o marfa, a ajuns sa fie cumparata mai ieftin si pe criterii care uneori nu includ si calitatea

Daca pentru majoritatea oamenilor 1 ianuarie este ziua in care se hotarasc schimbarile majore, pentru IAA Romania ziua schimbarii vine mai repede: noul consiliu director al asociatiei a fost ales la inceputul lui noiembrie. O schimbare ce sigur va avea impact este alegerea unui nou presedinte: Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries). Despre ce isi propune ca presedinte si despre directiile catre care se va indreapta IAA am aflat chiar de la el.

IQads: Ce te-a determinat sa candidezi pentru postul de presedinte IAA?
Mihai Barsan: Vreau sa ma implic mai mult in tot ce inseamna industrie de marketing si comunicare in Romania, acesta fiind totodata motivul pentru care m-am si intors sa lucrez in tara. Pot sa spun si ca a trecut suficient timp de la revenire ca sa trec peste perioada aglomerata de re-acomodare, ceea ce m-a facut sa cred ca poate am timp sa fac si mai multe, asa ca am profitat de ocazia aceasta care s-a ivit. Am avut cateva discutii cu oamenii din vechiul board si-am ajuns la concluzia ca e un moment potrivit pentru a ma implica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related