[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

În anii de formare a industriei de comunicare de la noi, dezvoltarea profesională se făcea în special prin trainingurile interne ale companiilor sau prin evenimente și conferințe de specialitate. În contextul crizei de personal cu care se confrunta industria (și) la acele momente și al nevoii de a ridica per total standardele industriei, a apărut Școala IAA.

Pornind cu modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, astăzi programul cuprinde alte 3 module pentru juniori și seniori deopotrivă: Media Strategy and Planning, Strategic Marketing & Communication și Digital Marketing & Communication Strategy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune


Comentarii

Adrian Ionut
acum 5 luni
*****

recomand



Branded


Related