[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

În anii de formare a industriei de comunicare de la noi, dezvoltarea profesională se făcea în special prin trainingurile interne ale companiilor sau prin evenimente și conferințe de specialitate. În contextul crizei de personal cu care se confrunta industria (și) la acele momente și al nevoii de a ridica per total standardele industriei, a apărut Școala IAA.

Pornind cu modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării, astăzi programul cuprinde alte 3 module pentru juniori și seniori deopotrivă: Media Strategy and Planning, Strategic Marketing & Communication și Digital Marketing & Communication Strategy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune


Comentarii

Adrian Ionut
acum 2 ani
*****

recomand



Branded


Related