DHL Express 12:00 - cursa contra cronometru

DHL Express, lider pe piata europeana a livrarilor in regim express, a lansat in aceasta toamna in Romania o noua campanie de imagine pentru serviciul DHL Express 12:00. Adaptand conceptul si linia creativa implementata de DHL la nivel international, executiile locale au avut ca mesaj central nevoia de a economisi timp intr-o lume din ce in ce mai activa.

Campania de comunicare, ca de altfel si serviciul DHL Express 12:00, s-a adresat oamenilor de afaceri din mediul urban, atat pe pozitii de conducere, cat si entry level, cu varste cuprinse intre 28 si 50 de ani, cu program de lucru foarte incarcat, pentru care timpul costa bani si pentru care orice minut economisit conteaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related