Sociale Romanesti in Liga Campionilor din Advertising

Un nou apel ACT pentru debutul anului urmator va permite agentiilor ce cred in comunicarea responsabila sa-si rasplateasca partenerii si echipele prin inscrierea lucrarilor de gen la preselectia pentru "ACT Responsible Collection and World Tour" din 2008.

Initiativa ACT Responsible, sustinuta in Romania de migdale amare*, este aceea de a promova comunicarea pe teme sociale si de mediu, prin organizarea de expozitii ce contin cele mai reusite ad-uri de gen la nivel mondial.

Deadline-ul colectei, in mod normal anuntat in luna aprilie a fiecarui an, are o avanpremiera: 8 ianuarie 2008. Aceasta este data pina la care agentiile pot inscrie lucrari sociale, daca isi doresc sa intre si in competitia pentru prima editie a "Socially Responsible Communications Award". Castigatorii vor fi anuntati in timpul Congresului annual al IAA din Washington DC, care va avea loc in aprilie anul viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related