Scandal in mafia italiana din cauza Pepsi Light

O noua campanie publicitara inedita pentru Pepsi Light ruleaza acum pe micile ecrane din Romania. Gustul savuros al bauturii racoritoare este comunicat intr-o maniera originala, prin re-crearea atmosferei din filmele cu mafia italiana.

Cele doua noi spoturi din campanie - "Reconcilierea" si "Tribut" - prezinta cu mult umor reactiile unor personaje atunci cand banuiesc ca li s-a servit alta bautura racoritoare decat cea comandata. Fiindca au cerut un Pepsi Light, iar gustul bauturii din pahar era "prea bun ca sa fie light", ei au o reactie neasteptata, mergand pana la amenintarile tipice mafiei.
Reimpacarea familiilor mafiote din "Reconcilierea" si celebra interpretare a lui Marlon Brando din "Nasul", reprodusa in "Tribut" mizeaza pe toate elementele ce creeaza notorietatea spoturilor Pepsi: atitudine, surpriza, originalitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related