Nominalizarile la BestAds continua pana pe 7 februarie

Ca in fiecare an, pasionatii de publicitate sunt provocati sa-si nominalizeze si sa-si voteze reclamele favorite la primul festival online de publicitate din Romania - BestAds, ajuns la cea de-a patra editie (dupa 2004, 2005, 2006). 7 februarie este termenul limita pana la care utilizatorii IQads sunt asteptati pe forumul portalului pentru a nominaliza productiile preferate ale anului 2007, realizate de agentii de publicitate romanesti, la categoriile: spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora.

Astfel, la BestAds, anul publicitar 2007, criticat de unii si premiat de altii, va fi supus analizei celui mai mare si mai pasionat juriu al unui festival de publicitate autohton, format din membrii comunitatii IQads.

"Declaram si in acest an BestAds zona libera de publicitate mediocra. Responsabili pentru acest fenomen sunt, de patru ani incoace, membrii comunitatii IQads. Ei formeaza cel mai implicat juriu, care transeaza marunt calupul publicitar pe parcursul unui an intreg, nu doar pusi in fata unui formular de jurizare. Asta diferentiaza BestAds de orice alt festival de publicitate", explica Marin Preda, coordonatorul proiectului.

Pentru un vot cat mai democratic, publicul-judecator are la dispozitie doua etape: nominalizarea reclamelor si votul propriu-zis. In cadrul primei etape, lista cu propunerile echipei IQads pentru cele cinci categorii ale competitiei (spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora) poate fi completata cu propunerile publicului pana joi, 7 februarie, pe forumul IQads. In urma sprijinului primit de la comunitate, propunerile vor intra pe lista finala a nominalizarilor, supusa apoi votului efectiv, pe www.bestads.ro.

In prezent, IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdIdea (concursuri de creatie), AdBreak, AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related