Instrumente de cercetare la indemana marketerilor online

Ce stim cu totii e ca piata de publicitate online din Romania ramane la un nivel scazut si ca bugetele mari inca se impart intre cativa mari jucatori. Exista diversi factori implicati in proces, unii mai blamati ca altii: pe de o parte, sunt marketerii online, care sunt acuzati ca nu inteleg foarte bine mediul si nu sunt motivati sa experimenteze, pe de alta, sunt publisherii, care nu ofera o expunere suficient de incitanta sau beneficii destul de atragatoare pentru a-i convinge sa se aventureze online cu o serie de campanii serioase.

Traficul
Inainte de a identifica vinovatii printre cei care au puterea de decizie, ar trebui sa avem in vedere care sunt instrumentele pe care le au ei la indemana pentru alegerile pe care le fac. In primul rand, trebuie sa acoperim nivelul de baza: masurarea traficului. M-am adresat catorva oameni activi in domeniu: Marius Pahomi (Interaction Business Development Manager, Mediaedge:CIA), Cristi Manafu (Managing Partner, Evensys), Val Voicu (Director General, AdEvolution) si Mihai Seceleanu (Managing Partner, internet corp). S-au pronuntat cu totii in favoarea SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet), realizat de catre Departamentul Internet al BRAT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Mihaela Afteni
acum 10 ani
de citit


Related