Cum a raspuns Brands&Bears cererii URSUS Breweries? "VINO FRATE!"

"Vino Frate!", spun la unison berea Stejar si Brands and Bears, si te invita in Grupul de Esenta Tare, grupul acelor bautori de bere format din barbati cu tarie de caracter. "Vino frate!" este fara indoiala o invitatie pentru oameni pe masura berii STEJAR, o bere tare. Din primul moment al lucrului la Campania de Activare, am hotarat ca trebuie sa comunicam brand-ul Stejar drept un aliat al barbatilor. Iar aceasta abordare a castigat inimile barbatilor de la URSUS Breweries. Si nu numai.

Simpla, directa, pe sleau. Pe limba si sufletul barbatului consumator. Din propunerile de la inceput a ramas Grupul de Esenta Tare fiindca spunea din prima si foarte exact tot ceea ce vroiam noi sa spunem. Am stiut imediat ca acesta e conceptul care va castiga pitch-ul, pentru ca oferea, asa cum ne-am si dorit, o alta dimensiune a berii Stejar, aceea de bere tare ce aduce impreuna oamenii tari, care "fraternizeaza".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related