Senzational. CAP si DEL la OTV

Asta pentru ca, nevrand, sau mai bine zis neputand sa rateze momentul Elodia, Cap a decis sa promoveze DEL exclusiv pe OTV. Pe bune, nu-i cioaca. E un produs bun, nefitos, care merge la fix cu audienta OTV-ului.

Executiile sunt o parodie la cele peste 200 de episoade ale disparitiei Elodiei (care dupa unele voci cica nici n-ar fi existat in realitate).

Asa ca martorii disparitiei produselor DEL sunt niste personaje care au facut deja cariera dandu-si cu parerea pe subiecte de acest gen. Vom afla pe rand parerea clarvazatorului, a d-nei "stie tot", a omului cu cagula, dar si a unei consumatoare din Giurgiu, care a compus chiar si un cantecel despre misterioasa si socanta lipsa a produselor de la raft.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related