Next semneaza campania pentru brandul de ferestre termoizolante QFort

Next Advertising remixeaza in premiera melodii celebre in trei videoclipuri pentru noul brand de ferestre termoizolante QFort al companiei Casa Noastra. Mergand pe ideea de rezistenta in timp, au fost alese cateva slagare consacrate pe care oricine sa le re-asculte cu placere.

"Intrucat mesajul campaniei este "Ferestre QFort, proiectate sa reziste", executiile merg pe ideea de repetitie. Accidental sau nu, poti deschide o fereastra sau o usa QFort de nenumarate ori fara sa o strici. Spoturile prezinta videoclipuri ale unor melodii cunoscute in care - culmea coincidentei! - imaginile in care se deschide sau se loveste fereastra ajung sa se repete din cauza unei defectiuni tehnice. Spoturile sunt videoclipuri noi ale unor melodii cunoscute: balada rock "Mi-e tare dor de tine" a lui Compact, piesa populara "Frumoasa-i vecina noastra" cantata de Tiberiu Ceia si cunoscuta romanta "Deschide, deschide fereastra" intr-o interpretare noua.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Alexandru Paizan
acum 10 ani
Una dintre cele mai penibile reclame pe care le am vazut vreodata in Romania...eu chiar nu credeam sa existe o agentie care sa debiteze o astfel de ,,minunatie"
cristian cristian
acum 10 ani
mi s-a facut sila...

cum dracu ati putut scoate mizeria asta?!?!??!?!?

ole s
acum 10 ani
a vazut careva spoturile - sau macar unul - la ferestrele cu pricina (vezi subjectu). eram curioasa ce credeti voi - ca mie uneia mi se par atat de cretine, ca nu pot povesti! au mers pe ideea - asta e si sloganu - "facute sa reziste" si tot arata o fereastra care se-nchide si se deschide de cateva ori - io am ramas traznita, fratilor! auzi, facute sa reziste!!! pai nu asta e ideea, ca orice fereastra e facuta sa o-nchizi si s-o deschizi cand e nevoie?! ai mei au acasa ferestre care se-nchid si se deschid de o suta de ani fara sa pateasca nimic - deci e'splicati-mi si mie: asta e un argument care sa te faca sa alegi o fereastra?! c-o poti inchide si deschide fara sa pateasca nimic?!?!!!! si culmea e ca nextu le-a facut - despre care aveam o parere muuuult mult mai buna!
Florin Gheorghe
acum 10 ani
“Intrucat mesajul campaniei este "Ferestre QFort, proiectate sa reziste", executiile merg pe ideea de repetitie. Accidental sau nu, poti deschide o fereastra sau o usa QFort de nenumarate ori fara sa o strici."

Da, ideea este foarte bine fondata si pertinenta. Pana acum am gasit pe piata numai ferestre si usi care rezistau la cel mult 500 de inchideri si deschideri, astea de la QFort au aparut ca o mana cereasca. Ce porcarie!

Pe langa faptul ca departamentul de creatie a fost egal cu 0 si client service-ul a fost la pamant. Cu taranismele astea poate o sa atinga doar oamenii din varful muntelui. Si in mod sigur ei nu or sa-si puna termopane la casele din chirpici. Si inca ceva nu inteleg. Ce oameni are in departamentul de marketing Casa Noastra? Ideea ar fi putut fi refuzata, nu cred ca le-a bagat-o cineva pe gat. Dar cum a fost acceptata, cred ca nivelul de gandire de la ei din departament nu il depaseste pe cel al unui "taran cu 4 clase".

Numai bine.

mircea paunescu
acum 10 ani
mie unul imi plac spoturile qfort. sunt faine rau...nu sunt ca restul reclamelor la termopane...

Lawrence ofarabia
acum 10 ani
Dintr-un interviu cu un om de vanzari citit cu mai multe vreme in urma am retinut urmatoarea idee: "Intai iti spun. Dupa care iti mai explic o data ceea ce tocmai ti-am spus. Dupa care iti reamintesc ceea ce ti-am spus deja." Cred ca repetitia functioneaza. Eu am pus pana acum 2 randuri de termopane, dar habar n-am cum se numesc. Singurul nume pe care il puteam pronunta spontan in legatura cu categoria asta era Corina Gealan. Acum s-a adaugat pe lista asta QFORT. Cred ca si-au facut treaba cu spoturile astea, desi nu prea inteleg de ce era nevoie de 3. Oricum, sper sa nu mai cheltuie multi bani pe media, nu mai simt nevoia sa ma intalnesc cu ele pe vreun post de televiziune. Am retinut tot ce trebuia.
smaranda b
acum 10 ani
cata oftica in tara asta ca unul a facut ceva misto hopa tzopa sa aruncam cu pietre. nu inteleg de ce atata inversunare. si daca ar fi facut astia de la next o chestie naspa, desi mie mi se pare f misto, de ce fratilor nu va vedeti de treaba voastra Â….ca asa-i romanul de ce sa-si canalizeze energiile pe ce are el de facut, las' ca mai bine se uita in curtea altora si comenteaza. Sau ati fost in pitch si ati pierdut?:)

Un lucru e cert: bune, rele cum or fi reclamele astea, v-ati pierdut timpul fraierilor sa le faceti notorietate si v-ati stropsit si umplut de venin tastaturile.

Bravo Next. Sunt memorabile reclamele.

Florin Gheorghe
acum 10 ani
Bravo Smaranda, ai dreptate, ar trebui sa ne vedem de treaba noastra. Dar, daca faceau o reclama buna sunt sigur ca toti ar fi laudat-o, dar cand nascocesti o asemenea tampenie, merita toate criticile, si crede-ma, sunt fondate. Nu conteaza ce idee vizionara a avut Liviu cand a gandit campania asta, insa, a iesit ca dracu'. Nu ai ce sa lauzi la spotul asta: nu idee, nu realizare, nu acting, nu subtilitate, nu arta. Criticile astea ar trebui privite ca un imbold spre evolutia mediului publicitar autohton. Dar tu, si sint sigur ca si cei de la Next, le privesc precum o tentativa de a omora capra vecinului.

Personal, si cred ca nu este doar pararea mea, vreau sa vad reclame destepte la televizor.

Comma Adi
acum 10 ani
arta nu vinde...stii ce cred ca te deranjeaza...faptul ca este o reclama atat de simpla facuta ca la carte. iar restul publicitarilor din romania au uitat lucrurile elementare ... simplu, clar, concis.
Florin Gheorghe
acum 10 ani
Arta nu vinde, arta se vinde, marketingul vinde arta, care... bla, bla, bla...

Lumea tinde sa evolueze, ne mai plac si lucrurile simple uneori ce-i drept. Totusi, daca te pun sa alegi intre o masina din anul 1980 si una de anul asta, care e mai solida, mai confortabila si mai sigura... ce ai alege? Si, ok, puteau sa faca reclama simpla si concisa, dar puteau sa nu o faca atat de enervanta, putea sa aiba si o realizare ceva mai eleborata. E bine ca nu au filmat-o cu telefonul totusi.

Am zis si mai devreme, eu vreau sa vad reclame inteligente la televizor.

Comma Adi
acum 10 ani
oricand, o Lancia Delta, DeLorean DMC sau Jaguar XJ
cristian cristian
acum 10 ani
sunteti penibili...

ah, sau voi 2 sunteti echipa care a facut campania asta "exemplara".

florin, nici n-are rost sa dai atatea explicatii, pana la urma fiecare crede ce-l ajuta.

in cazul celor 2, este evident ca ie oamenii proshti si invidioshi pe succesul lor, pe succesul next-ului ...

:)))))))

smaranda b
acum 10 ani
daca cineva nu este in barca cu tine si nu arunca cu pietre e clar din echipa care a lucrat la campanie. dar cristian dupa cum reactionezi cel mai bine ar fi sa te duci sa-ti stergi muncii de la nas si sa-ti scupi parerile in alta parte.ai o abordare de frustrat. daca ti-e asa sila du-te frate si vomita si faramita aia de creier pe care o ai si lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne
cristian cristian
acum 10 ani
:)))))))))) vai, CAT esti de PROASTA...
smaranda b
acum 10 ani
spune sincer ai fost la parada gay? te-am vazut....
smaranda b
acum 10 ani
dadeau aia cu pietre in tine. acu faci si tu la fel?
Florin Gheorghe
acum 10 ani
Vad ca s-a trecut de la argumente la jigniri. Foarte urat! Mai ales pentru industria asta.

Smaranda, in afara de faptul ca ne-ai spus ca ar trebui sa ne vedem de treaba noastra nu ai mai spus nimic inteligent. As fi curios sa aflu care sunt argumentele tale cu care sustii ca spoturile astea sunt bune. Oricum, subiectivismul tau a depasit cu mult granitele discutiei initiale. Si eu as putea face nenumarate presupuneri despre personalitatea ta, sau locul tau de munca. Dar nu ma intereseaza. Din punctul meu de vedere poti sa fii si dansatoare la cabaret. Daca spui ceva pertinent as putea sa fiu de acord cu tine.

Adi, o dam in copilarii si nu are rost, stii foarte bine la ce m-am referit.

Ciao!

smaranda b
acum 10 ani
nivelul discutiei voi l-ati impus. comentarii genul "mi s-a facut sila" care n-au nicio argumentatie in spate sau "taran cu 4 clase" spun multe de nivelul de pregatire.

la cati clabuci ati facut la gura parca erati cai impuscati, zau.

Claudiu Buduruta
acum 10 ani
si cu aplastu' cum ramane?

ca asa ceva nu se face in industria asta daca sunteti profi

iar executiile sunt blana pe un insight inexistent

forza!

Florin Gheorghe
acum 10 ani
It's a funny thing... Termeni ca cei enumerati de tine sunt folositi foarte des si sunt foarte apreciati in industria asta. Ca dovada acestui fapt stau reclamele in care apar din ce in ce mai des termeni de genul asta, si toata lumea le ovationeaza. Asa ca, daca ai ceva cu noi atunci cand folosim limbajul asta, sa stii ca ai ceva cu toata industria. Spume n-am facut, dar sunt suparat, fiindca, asa ca si consumator, ma asteptam sa fie implicata mai multa inteligenta si creativitate in realizarea spoturilor. Vreau sa-i vad cu le curge transpiratia in incercarea de a gasi o idee buna. Cat despre nivelul de pregatire, ce pot sa spun. Nu sunt nici pe departe unul dintre cei mai inteligenti oameni, sunt doar un tip care vrea sa invete cat mai multe.

Si ca sa raspund la intrebare anterioara: Nu sunt angajatul niciunei agentii, fac parte din departamentul de publicitate si marketing al unei companii. Unul dintre oamenii care au pretentia sa primeasca o dee buna pentru brieful trimis agentiei.

Boodoo, interesant ca ai adus aminte de Aplast. Sa asteptam sa lanseze si ei spotul tv si poate, atunci, o sa facem o paralela intre directia in care merg ei si directia in care merge Casa Noastra.

Claudiu Buduruta
acum 10 ani
cu aplastu' a fost o chestie de spionita, prietenii stie de ce...si cum

io am iesit din adv , lucrez la un mk dep al unei firme, n'are importanta:)

m-a surprins incapatanarea CS-ului neexperimentat de a sustine niste executii penibile...

"nu sunteti in target" ar spune:))

dar carui target se adreseaza magnificele capodopere?

eu doresc sa prinda multe effie-uri ...

dar unde e fratzioare gramul ala de creativitate care e musai ?

ce brief a stat la baza acestor executii?

nu vad niciun beneficiu clar comunicat, ca asta cu inchisu si deschisu, hai sa fim seriosi..

la fel mergea si fereastra cu geam, are geam, are geam.

dpdv tehnic repetitia respecta se vrea fakatoare de memorabilitate, poate chiar reuseste, dar nu cred ca va vinde.

pana una alta, succese pe linie le doresc tuturor celor implicati.

Florin Gheorghe
acum 10 ani
Totul e gresit, cel putin din punctul meu de vedere, la spoturile astea. Si greseala asta poate fi pusa pe spinarea tuturor celor care au contribuit, mai mult sau mai putin, la materializarea acestor idei. Departamentul de marketing e cel putin la fel de vinovat ca si agentia. E adevarat ca industria "termopanelor" e vazuta in ceata de catre consumatori, dar pare greu de crezut ca nici macar compania producatoare nu e in stare sa-si recunoasca beneficiile aduse de propriile produse. Altfel, nu pot sa-mi dau seama cum faptul ca o fereatra se poate inchide si deschide de mai multe ori, o operatiune banala de care este capabil orice produs similar existent pe piata, poate fi folosit ca argument de vanzare, creare notorietate si lasarea unei impresii de unicitate.

Nu vreau sa tin lectii de marketing, nu sunt in masura sa fac asta, dar trebuie sa existe un anumit nivel de cultura in comunicare. Consumatorul devine din ce in ce mai inteligent, astfel ca, misiunea de a te apropia de inima si mintea sa devine tot mai complicata. Nu poti sa le mai spui: Uite, iti vand un produs special, pentru un copil special.

Consumatorii nu sunt nici prosti, nici retarzi. Daca nu ii respecti, nici ei nu te vor respecta.

mircea paunescu
acum 10 ani
eu cred ca tot ce s-a dorit transmite este ideea de rezistenta. si crearea de notorietate.

eu apreciez reclamele pentru ca 1 m-au facut sa tin minte brandul si 2 pentru ca oricine cred ca isi doreste sa achizitioneze un lucru rezistent, fie ca e vorba de masina, casa sau pix iar reclamele transmit acest lucru, ca ferestrele lor sunt rezistente. de aici si pana la a cumpara este cale lunga. tocmai ce mi-am pus de la rehau si o sa ma conving in timp daca am facut alegerea buna. insa am prieteni care s-au plans de calitatea ferestrelor, nu erau vreun brand, ca dupa 3 luni au ramas cu manerele in mana sau ca suiera vantul ca nu sunt ermetizate.

dpdv marketing daca aceste reclame sunt corecte sau nu nu stiu sa apreciez. mai am multe de invatat in acest domeniu. insa ca simplu telespectator pot spune ca nu m-am simtit luat de prost. fiecare spot in parte mi s-a parut o gluma buna, iar realizarea, cred ca s-a vrut de fapt mai mult un videoclip muzical decat un spot TV. repetitia de final intr-adevar poate deveni enervanta.

Claudiu Buduruta
acum 10 ani
mare dreptate ai

in industria asta singura problema in comunicare era ca toti producatorii, fie ei mai maricei sau garajisti, nu au vandut ferestre x, ci termopane Rehau, Gealan, etc, adica si-au asociat produsul cu numele profilului folosit (care a castigat exponential awareness), astfel s-au trezit domnii producatori ca nu exista branduri de ferestre ci numai branduri de profile.

revenind la executiile invocate reteta e f simpla.

s-a lucrat ca la mestesugari, ca in agentii de 2 oameni.

nimic nu e coerent, nimic nu e bazat pe ceva.

probabil nu s-a auzit de vreun diferentiator, de obiective/beneficii de comunicat.

si dreptate mare ai cand spui ca mk e mai mult decat vinovat.

nu putem vorbi ca executiile rup clutterul comunicarii pe ferestre pentru ca el nu exista:))

veka au mai incercat niste spoturi modeste, dar care aveau beneficii realiste de comunicat: izolatie fonica & termica.

pe langa astea consumatorii sunt innebuniti de nr de camere pe care le au ferestrele, lucru care ar fi trebuit sa dea de gandit creativilor, putaeu sa demoleze mitul asta tembel al camerelor din ferestre.

nu conteaza daca transmiti aceleasi lucruri, daca o faci creativ si cu un mesaj puternic , toti vor retine, dar asta e.

mult succes tuturor!

cristian cristian
acum 10 ani
draga Zmaranda ;) , in afara faptului ca esti FOARTE proasta, esti si rea. In plus, pun pariu ca esti si foarte URATA :)))))))))))))) scrii ca o femeie urata :p

Si da, poate-ti trebuie tamplarie rezistenta, caci cu banii stransi din spalat parbrize nu-ti iei prea curand alt set de termopane... iti recomand Qfort. rezitente, rezistente, rezistente... :)))))))

Florin Gheorghe
acum 10 ani
Normal, devine din ce in ce mai greu sa fii original, in general, datorita faptului ca tot timpul te raportezi la ceva ce a mai existat. Si care, inevitabil, te influenteaza. Influenta asta merge de la a copia: un cadru, o linie, o idee si pana a lua un spot cu totul si a-i pune la final numele companiei tale. Totul depinde dupa ce valori morale te ghidezi, sau daca ai asa ceva. Este clar, in domeniul "termopanelor", acum la inceput de drum al promovarii, trebuie sa promovezi beneficiile produsului. Si sunt cateva si pot fi exploatate in diferite moduri creative, amuzante, serioase. Fiind o industrie la inceput de drum pe partea de promovare, poti sa ai ce atitudine iti doresti. Daca gresesti cumva, o iei repede de la capat, nu e mare lucru, nu e ca si cand ai avea o istorie in spate si ai teama ca poti sa strici totul cu o campanie nepotrivita.

Oricum, atat agentia, cat si marketingul, s-a gandit, in cazul asta, sa foloseasca un beneficiu oferit de orice fereastra: posibilitatea deschiderii. N-ai cum sa iesi in evidenta cu argumentul asta. Singura chestie care mai salveaza spoturile este repetitia aia enervanta. Care este un truc de marketing vechi de cand lumea si pamantul. Daca ar fi existat geamuri termopan la inceputul anilor 1900, asa ar fi aratat primele spoturi de promovare. Impresia asta prafuita mi-o lasa mie.

Cristi, esti amuzant, dar hai sa nu fim chiar atat de subiectivi. Sa nu mai criticam omul, ci ideea.

Claudiu Buduruta
acum 10 ani
uau.

pe mine m-a socat acest cristian care a cam depasit masura.

nu e funny sa arunci cu asemenea vorbe, daca e vreo vendeta personala, rezolvati-o fratilor pe alte meleaguri.

nu e normal.

hai sa revenim la comentarii pertinente, urbane, etc

multumim pentru intelegere.

Catalin Avramescu
acum 10 ani
Probabil asta este ceea ce numesc cei de la Next creativitate. Intradevar, avem de-a face cu un soi de creativitate. Se asociaza niste melodii vechi cu niste ferestre noi in ideea ca si ferestrele vor tine tot atat cat melodiile. Si la fel ca melodiile ce pot fi ascultate de nenumarate ori, si ferestrele QFort pot fi deschise si inchise de nenumarate ori. Iar pentru ca sa avem un meniu complet, apare si vocea enervanta de la final care ne repeta de cateva ori "sa reziste, sa reziste, sa rezise". In acest caz repetitia nu este un truc, ci o modalitate de a enerva privitorii. O repetitie buna se face in asa fel incat publicul sa nu miroasa ca e vorba de repetitie. Iar la urma urmei, pe cine convinge aceasta reclama? Repetitia melodiei imi suna la ureche ca un disc stricat, care resista in continuare, dar tot stricat e. Poate la fel vor rezista si termopanele daca le lipesc cu super glue?
Alex Filoteanu
acum 9 ani
dap, bine de tot! :))


Related