Este de prost gust lucrarea castigatoare la categoria Press de la Cannes?

Unul din printurile castigatoare la categoria "Press" din cadrul festivalului de la Cannes a starnit controverse in lumea advertising-ului. Potrivit Brand Republic, printul castigator "Pants", al agentiei DDB Africa de Sud, a lasat o impresie negativa datorita sexualitatii juvenile indirect promovate.

Lucrarea a atras criticile mai multor observatori din lumea publicitatii, in urma analizei impactului vizual al imaginii copiilor intr-un context usor interpretabil ca fiind sexual, cat si a asocierii cu mesajul sloganului "Nu lasati jucariile sa moara!"

Pe site-ul Brand Republic, 67,3% din 52 de participanti pana la aceasta ora, au raspuns pozitiv la faptul ca juriul de la Cannes a facut o alegere gresita premiind printul "Pants" al DDB pentru clientul Energizer Lithium Batteries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristina Gherman
acum 15 ani
curiozitate juvenila .....mi se pare mult mai corect.
burebista dacu
acum 15 ani
...a se vedea cometariile dlui felix tataru despre un alt ferstival de publicitate


Branded


Related