Y&R deruleaza campania pentru Creditul Imobiliar BCR

O noua campanie media a fost lansata de BCR in colaborare cu Y&R pentru promovarea noului sau produs de creditare imobiliara. Derularea campaniei a inceput pe 5 mai si va continua in lunile de vara pe posturile TV si in mediile complementare, print, radio si internet.

Ideea din spatele campaniei este importanta pe care trebuie sa o acordam aspectelor esentiale de care trebuie sa tinem seama atunci cand ne alegem o locuinta, cum ar fi pozitia apartamentului, vecinii si hobby-urile lor, sau tipul de administrator cu care vom avea de-a face.

"Am vrut sa comunicam prin acesta campanie mai mult decat avantajul evident al produsului de creditare, cea mai mica dobanda. Ne-am dorit sa transmitem acea stare de confort psihic pe care o obtii atunci cand banii nu mai sunt o problema si descoperi ca exista lucruri mult importante pe care trebuie sa le iei in calcul cand iti alegi o locuinta. Trebuie, in primul rand, sa te gandesti daca acea casa va fi un loc placut in care sa traiesti, sa iei in considerare si mediul in care iti vei creste copiii si sa nu uiti ca, practic, vei locui cu acei oameni care vor fi vecinii tai mult timp de atunci inainte" declara Cristian Ionescu, Account Director Y&R.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related