Propaganda contureaza noua imagine a Pate Ardealul

Noua campanie de imagine pentru Pate Ardealul vine in completarea relansarii acestui brand, ce a avut loc acum 2 ani, in 2006, in care se anunta noul ambalaj si noua reteta.

"Premisele pentru noua comunicare erau bune, intrucat plecam la drum cu un brand conturat. Numele in sine induce si aduce din start un UNIVERS. Un loc pitoresc. Cu istorie. Cu eroi. Cu traditie culinara. Si cu oameni mandri, simpli, gospodari, harnici si seriosi. Care vorbesc dulcele grai ardelenesc. Si nu se grabesc.

De asemenea, sloganul "Bine facut!" transmite pe de o parte modul temeinic in care ardelenii stiu sa faca lucrurile si vorbeste despre reteta delicioasa, despre gustul natural si proaspat. Provocarea a fost sa conturam si mai clar universul din jurul brandului, a valorilor, personalitatii si stilului acestuia. Startul colaborarii cu Orkla Foods s-a intamplat anul trecut. Am participat la un pitch pe un alt brand din portofoliul lor, pe care l-am castigat. Si de atunci ni s-au intamplat numai lucruri bune. Un proiect frumos a generat o relatie frumoasa si alte proiecte la fel. Asa am ajuns anul acesta sa incepem sa lucram pentru Pate Ardealul", declara Madalina Oanta, Client Service Director Propaganda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related