Golden Drum 2008: Noua lucrari romanesti sunt finaliste in categoria TV

Corespondenta din Portoroz

Leo Burnett & Target, Grey Bucuresti, OgilvyOne, Ogilvy&Mather, Next Advertising si Publicis au intrat in competitia finala pentru un premiu in categoria TV din cadrul festivalului Golden Drum, editia 2008.

Din cele 42 de lucrari inscrise in festival de agentiile romanesti, cele mai multe lucrari finaliste apartin agentiei Leo Burnett, care s-a calificat cu Doncafe - Matrix (la sectiunea Non-Alcoholic Drinks) , eJobs - Nothing (la Business Services&Office Equipment) si Antipa - Night Guards (la Leisure, Entertainment, Culture&Education).

Cu doua lucrari pe shortlist, Grey este cea de-a doua agentie ca numar de inscrieri care va reprezenta Romania in competitia finala, cu lucrarile Buy si Chat pentru ClickNet (la sectiunea Communication Products&Services).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

dana savuica
acum 10 ani
numai pe IQads


Related