Cum se comporta la petreceri oamenii cool din publicitate. Episodul Golden Drum

In fiecare seara a festivalului Golden Drum a avut loc cel putin cate o petrecere. Unele au fost cu specific national, organizate de delegatiile din tara cu pricina, altele - de catre gazde, de obicei dupa o ceremonie (de deschidere sau de premiere), motiv pentru care toata lumea se simtea datoare sa fie serioasa, sa infatiseze o aroganta proportionala cu functia si sa accepte cu demnitate esecul sau felicitarile, dupa caz.

Fiind un festival de publicitate, m-as fi asteptat ca la petrecerile astea simandicoase sa se vorbeasca despre publicitate, dar nu. Toata lumea era atat de plictisita, incat nici macar nu-ti mai venea sa intrebi daca nu cumva clipul cu care tocmai v-ati calificat a vazut vreodata lumina monitorului de tv sau cum vi s-a parut campania Spectab, ca eu nu vad de ce merita premiu la Interactive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
Asa cum spunea si dl Hertzea, un mare om de cultura, etnograf, compozitor. Toate popoarele care au dansuri populare agitate sunt lenese. Daca muncesti mult nu mai ai energie pentru dans. Iata rezultatul evident. Nu ca ar conta premiile de la Portoroz (care este un fel de buric pentru orasul Pula) insa suntem lumea a treia cu pretentii de lideri mondiali. Chiar daca nu sa luam niciodata un Oscar, noi stim ca romanii sunt cei buni si mai talentati. Sau chiar daca o sa apara cate un Cannes din greseala, noi STIM publicitate!!!
adrian lupu
acum 15 ani
Asa sintetic cum ii place Anei sa se exprime, dar a surprins esenta: cand incepe programul de buna dispozitie, se instaleaza incetisor depresia. Vorba flyerului grecesc "party cu spart de pahare"!
Dan mathewson
acum 15 ani
Tot mai cred romanii ca stiu tot, nici macar englezii sau francezii nu sint de nasul lor, aroganta e bine vazuta daca ai facut si scoala buna si ai rezultate in lumea buna!!

Aici se tot creaza la un pahar si asta se vede.. de aceea nu sint multi romani la british advertising awards... si ramin la slovenia!!

regards all si enjoy party pt CREEARE!!

adrian lupu
acum 15 ani
Apropo de Cannes: ii transmit ceva aluia?


Branded


Related