Diferente intre publicitatea de festival si publicitatea de televizor

Buzz cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey)

IQads: Misto spotul cu care ati luat premiu la Portoroz, l-am vazut si eu pe net. Cei de la Romtelecom stiu?
Claudiu Dobrita: Sigur, stiu si le-a si placut.

IQads: Fata de puhoaiele de internauti din spoturile care au rulat mai mult la tv pentru Clicknet, astea doua finaliste la Golden Drum sunt mult mai rafinate. Sa stii ca am fost la screening-uri in sala si toata lumea a ras la ele. Acuma spune-mi: merita oamenii din publicitate o publicitate numai pentru ei, care sa-i amuze si cu care sa ia premii la festival? Ca e clar ca spoturi din astea cu umor rafinat care sa fie aprobate pentru bugetele mari de tv n-o sa vedem prea curand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

sorin cristian rosioru
acum 10 ani
Foarte tare Dobrita: "Nu te pricepi." =)) Destept baiat, are o bere de la mine...
maria nagy
acum 10 ani
grea de cap fata...
Simona Bucurei
acum 10 ani
"CEI mai multe apeluri apeluri se fac in Spania"??


Related