Cum se vad brandurile in piata

Ajunsa la editia cu numarul 6, emisiunea AdCouture de luni seara i-a avut ca invitati pe Marius Luican, General Manager Reveal Marketing Research si Antonia Tucheac, jurnalist Business Standard la rubrica Hot Spot si pe Adina Sorescu, Managing Partner al agentiilor 101 Worldwide Romania si The Secret Service, la Insider.

Subiectul hot al saptamanii a fost lansarea BrandRate, un studiu de piata continuu asupra perceptiei romanilor in ceea ce priveste brandurile prezente in Romania. Despre obiectivele pe care si le propun initiatorii acestui studiu, Marius Luican a declarat ca "Incercam sa transformam BrandRate intr-un instrument de evaluare a imaginii pe piata pe termen lung de acum incolo; este un studiu sociologic care evalueaza imaginea brandurilor in perceptia consumatorilor pe un esantion national, urmand sa se transforme intr-un instrument de evaluare a comunicarii de orice fel".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related