Spotlight creeaza brandul "Farmacia Richter"

Castigatoare a pitch-ului organizat de Gedeon Richter in luna februarie, Spotlight este mandra sa va prezinte noul brand "Farmacia Richter", al 3-lea lant de farmacii din piata. Dupa aproape 7 luni de munca la constructia marcii si a identitatii de retail, farmacistii Richter sunt pregatiti sa-si primeasca clientii.

"Ne-am uitat in jur si am vazut ca in farmacii ne plimbam cu cosul de cumparaturi ca intr-un supermarket, ca recomandarile farmacistilor se reduc deseori la a ne intreba daca avem sau nu card de la ei sau ca sectorul beauty ocupa mai mult de jumatate din spatiul de expunere. Si totusi, ce este un farmacist? Oare s-a transformat intr-un simplu vanzator de produse cosmetice, cu targeturi si bonificatii in functie de vanzari? Deschiderea pe care am avut-o din partea clientului si faptul ca am fost sustinuti in a ne face treaba "ca la carte" au avut ca rezultat un proces amplu de branding: audit intern si strategie de comunicare interna, strategie de pozitionare si identitate de retail" declara Daniela Tulpan - Account Manager, Spotlight.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related