Denominarea - piatra de incercare pentru marketeri

Desi majoritatea managerilor afirma ca trecerea la leul greu nu a afectat cu nimic comportamentul consumatorilor si ca nu este necesara regandirea politicilor de pret, modul de afisare a acestora, mai ales la marile magazine, publicitatea si promotiile arata ca exista preocupari pentru identificarea noilor repere de stabilire a strategiilor de pret .
In aceasta perioada, in care consumatorul trebuie sa invete sa gandeasca in lei grei, sa jongleze cu zecimalele, marketerii nu pot ramane pasivi. Referintele spontane "ieftin" sau "scump" sunt incetinite, reflexele de valorizare atenuate, listele de preturi se parcurg cu mai multa dificultate. Orice companie serioasa trebuie sa gaseasca solutii la aceste probleme si sa observe comportamentul cumparatorilor pentru a putea identifica noile "efecte de pret", in raport cu noua moneda.
Intrebarea-cheie este daca aparitia subdiviziunilor leului va schimba comportamentul de cumparare al consumatorilor. Tendinta de a ignora zecimalele, paralel cu o raportare mult simplificata la venituri si cu o paleta de preturi psihologice sensibil diminuata sunt chestiuni noi, pe care marketerii vor trebui sa le testeze pentru stabilirea unor preturi atractive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related