Eficienta si onestitate in mediul online - concluzia celei de-a doua editii Netcamp

"Oportunitatile de dezvoltare in mediul online" au fost cuvintele cheie sub care s-a desfasurat cea de-a doua editie a evenimentului Netcamp, dedicat tendintelor si strategiilor in mediul online. Conferinta a avut loc pe data de 3 decembrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel si a reunit pe parcursul intregii zile peste 250 de participanti, practicieni in Internet, telecom, software, hardware, advertising sau media, specialisti in dezvoltarea, crearea, distributia de produse si servicii pentru mediul online.

Prima sesiune a evenimentului a dezbatut provocarile si oportunitatile actuale pe care le avem pentru dezvoltarea internetului. Tristan Nitot (presedintele si co-fondatorul Mozilla Europe), Jan Sifra (Marketing & Communication Manager, eTarget), Eugen Erhan (Designer, Brandient),Tudor Muscalu (User Experience Designer, Adobe) si Lavinius Marcu (Director General, CaptainGo) au adus in discutie rolul pe care mediul online il joaca in dezvoltarea si sustinerea proiectelor si companiilor astazi, luand in considerare si contextul economic actual dificil cu care se confrunta comunitatea de business din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Sectiune



Related