Brand-funded media: tot ce e gratis vinde

Brand-funded media sunt solutia de criza. Nu, nu se refera la criza financiara care este acum pe buzele tuturor, ci la criza latenta a advertisingului traditional, a jurnalismului clasic, a marketingului direct care se incapataneaza sa nu iasa din tipare. Brand-funded media sunt solutia care raspunde nevoii consumatorului de a fi bagat in seama, de a fi important, de a-i fi respectate valorile, de a-i fi hranite iluziile.

Brand-funded media sunt o minciuna.
Dar o minciuna spusa frumos. De ce minciuna? Pentru ca sunt o strategie de marketing, pentru ca sunt mijloace prin care brandurile incearca sa ajunga la inimile consumatorilor, pentru ca poate o sa vina o zi cand si ele vor fi conventionale si prafuite. Dar ziua aceea nu a venit: ele inca isi spun povestea frumos, se focuseaza pe nevoile consumatorului si ii dau acestuia cel putin posibilitatea de a alege, cand, cum si daca va primi informatia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related