Cand o sa se sature clientii de online de masurat CTR-ul?

Buzz cu Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners)

IQads: Mai intai felicitari pentru prezentarea de la Netcamp. Spuneai ca te-a dezamagit noua functie la MRM Partners pentru ca nu poti obtine satisfactie profesionala din cresterea ratei de click. Spune-ne ce te nemultumeste la nivelul industriei online din Romania.
Bogdana Butnar: N-am spus nicio secunda ca m-a nemultumit noua functie, dimpotriva mi se pare cel mai mare challenge al meu, atat personal cat si professional. Ma refeream - ca sa fim precisi - la aplecarea nesantoasa a onlineului romanesc catre ceva care suna a "clickul si leul". Ne-am concentrat atat pe a demonstra ca onlineul e mai tare decat TV-ul ptr ca poate masura si targeta PE BUNE inca am pierdut din vedere obiectivul nostru principal: BRANDUL.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Georgiana Giba
acum 15 ani
cand OR sa se sature clientii...



Branded


Related