Pygmalion Advertising a sprijinit creativ Iarnarocul

Pygmalion Advertising a organizat duminica, 14 decembrie 2008, prima editie a IARNAROCULUI, targ de obiecte lucrate manual. Evenimentul a avut loc la ceainaria Serendipity din Bucuresti.

Ideea evenimentului a aparut din exercitiul creativ al catorva dintre artistii care si-au expus creatiile impreuna cu echipa Pygmalion Advertising. Numele de IARNAROC s-a nascut din nevoia de un concept disruptiv, mai fresh, mai cool, care in acelasi timp sa faca trimitere la atmosfera aceea veche de targ sau balci unde mestesugarii vindeu realizarile de peste an.

"IARNAROC este un proiect care isi doreste sa faca din Bucuresti, un loc in care tot mai multi oameni sa vada dincolo de cenusiul orasului. Pygmalion Advertising va sustine intotdeauna astfel de proiecte ambitioase si in acelasi timp idealiste care aduc imbunatatiri calitative "pietei" evenimentelor bucurestene", a declarat Mih Lovin, Managing Partner al Pygmalion, sustinatorul creativ al evenimentului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

mihaela mihai
acum 9 ani
Oh God! sunt in faliment de f mult timp. dati in judecata de nush cate companii. great agency!


Related