Romtelecom si GMP PR s-au aliat impotriva stresului

GMP PR a creat in luna decembrie pentru clientul Romtelecom o campanie pentru destresarea romanilor in cea mai tensionata luna a anului. Componenta online a campaniei a fost creata cu sprijinul agentiei de comunicare interactiva Webstyler.

Campania a avut la baza un studiu realizat pe un esantion de 3300 de persoane din Bucuresti, care a relevat ca 57% dintre romani sunt stresati. Potrivit studiului, principala sursa de stres pentru cei intervievati este munca peste program. 42% dintre romani ajung sa viseze noaptea sarcinile nerezolvate la birou, iar 47% dintre ei isi imagineaza des ca isi iau seful la palme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Sectiune



Related