BrandTailors revolutioneaza teritoriul vizual al brand-ului Kandia

Compania BrandTailors, partenerul in consultanta de brand al Cadbury Romania, a finalizat un nou concept de ambalaj pentru ciocolata Kandia, care se regaseste si la nivel structural, menit sa sustina beneficiile functionale si emotionale ale marcii si sa ajute brand-ul sa se diferentieze de competitie.

In contextul in care piata de ciocolata a devenit foarte dinamica si competitiva in ultimii ani, brand-ul Kandia a simtit nevoia unor transformari pentru a se adapta la noile nevoi. Astfel, echipa BrandTailors a fost insarcinata sa dezvolte un nou concept de ambalaj care sa raspunda nevoilor consumatorilor, ancorat in beneficiile functionale si emotionale ale marcii. Impreuna cu noul concept de ambalaj a luat nastere si noul design structural al tabletei care insista pe principalul beneficiu emotional: te indeamna sa iti exprimi sentimentele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related