S-a lansat o noua agentie de PR & BTL: RANEvents

In consultanta PR&Comunicare, tendinta este ca ONG-urile si companiile mari sa aleaga sa lucreze din ce in ce mai mult cu agentii mici, neafiliate international. Pe langa flexibilitatea maxima pe care acestea o ofera, avantaje mari sunt: cunoasterea foarte buna a pietei si a mediei romanesti, neingradita de proceduri si analize/ prejudecati care provin in mod normal de la marile retele centralizate; concepte de comunicare si abordari PR&BTL noi, competitive; eficientizare a bugetelor; apropiere de client si consultanta de zi cu zi intr-un mod mai putin formal si mai pliat pe nevoile clientilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related