[Cu viralul la control] Andrei Balan (Webstyler): Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti

[Cu viralul la control] Andrei Balan (Webstyler): Fara continut viral, internetul s-ar consuma ca un almanah multimedia pe care ti-e interzis sa-l imprumuti

Buna, sunt Sandra si mi se intampla uneori sa dau share viralelor. Ca e funny sau horror, fiecare ad sau filmulet are un je ne sais quoi care ma impinge sa il arat oamenilor din jur. Dar oare acest "ceva" se poate masura, cantari sau arata cu degetul?

Ce se intampla, de fapt, in laboratoarele secrete ale agentiilor care au (sau nu) controlul asupra viralelor? M-am interesat in stanga si-n dreapta si i-am intrebat pe creativii romani care e parerea lor despre virale: cum se nasc, cum se inmultesc si cum ajung sa stea la un click distanta de lumea-ntreaga?

De data asta, l-am luat la intrebari pe Andrei Balan (Head of Communication Strategy, WEBSTYLER). De la el am aflat ca reteta unui viral s-ar inscrie mai degraba in medicina homeopata decat in cea alopata. Vestile bune pentru barbati? Virilitatea poate fi obtinuta mai usor decat viralitatea, ne spune Andrei. Sa-l citim in cele ce urmeaza:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related