CONTEXT:
Conform datelor, doar un român din trei face controale medicale preventive. Astfel, în ceea ce privește prevenția, România se află pe ultimele locuri din Europa, alături de Serbia și Polonia. În luna noiembrie (care marchează începutul sezonul de gripe sezoniere), Dr. Max România, ambasador al grijii, a lansat Feed-ul Răcit - o campanie alternativă de conștientizare pentru importanța prevenției medicale în timpul sezonului rece. Pentru a atrage atenția audienței în online, brandul a prezentat simptomele răcelii de sezon printr-un conținut creativ multisenzorial care a călătorit în întreg ecosistemul de canale de digital: social media, newsletter, display ads, YouTube & creatori de conținut. Timp de patru zile, feed-urile canalelor de social media au răcit în sincron. Cum? La fel cum și fiecare dintre noi poate răci: febră, tuse, strănut, vedere încețoșată. La vizionarea conținutului, userii au putut experimenta prin senzații simptomele. În continuare, Dr. Max a venit și cu o soluție pentru consumatori: Pachetele de Grijă - șase pachete cu suplimente pentru sezonul rece, special concepute pentru nevoi diferite. Abordarea disruptive a mesajului și-a îndeplinit misiunea: nu doar că am reușit să atingem un segment extins de audiență, dar tot conținutul publicat în timpul campaniei a stârnit reacții din partea comunității.