Articole care fac referire la Monica Radulescu
Monica Radulescu (Lactalis Romania) si Andreea Florea (Brandtailors) despre rebrandingul LaDORNA: O oaza de calm intr-un context de raft foarte aglomerat
Vascar si Cohn&Jansen JWT lanseaza campania nationala de comunicare „Moldova invita Romania la masa”
Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Ma surprind si sutele de like-uri la o poza de profil, in timp ce brandurile se chinuie sa stranga tot atatea cu sponsored posts
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Cooking-ul devine social, iar ideea de gospodina, invechita
Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Imi plac brandurile despre care nu te prinzi ca se adreseaza femeilor. Care vorbesc cu omul care se intampla sa fie femeie si gasesc un insight relevant despre el
Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante
Monica Radulescu (CohnandJansen JWT): Romancele simt presiunea de a arata bine in orice situatie, chiar si atunci cand n-ar trebui sa conteze
CohnandJansen JWT: In 2013 am obtinut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, cu o profitabilitate de 17%
[Insight] Monica Radulescu (CohnandJansen JWT): Am inceput sa ma uit pe profilurile necunoscutilor pe Facebook – sa vad ce poze au, ce prieteni






![[Premiile FIBRA #1] Gold FIBRA / Cohn & Jansen JWT - Purity Test / Aqua Carpatica / Valvis Holding](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-2-cover-410.jpg)











![[UPDATE] CohnandJansen JWT semneaza campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti"](https://media.iqads.ro/2013/11/source21-cover-410.jpg)



![[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Wash & Go – "Green up your Stores", creata de Leo Burnett & Target](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23519-cover-410.jpg)










