FRF - Vestiarul generatiei pe care nu o vrea nimeni

CONTEXT:

Federația Română de Fotbal, alături de ontheroof, semnează o inițiativă care schimbă regulile jocului.

FRF B.R.A.V.O e mai mult decât un acronim - e o declarație împotriva abuzului verbal din sportul juvenil, iar lansarea oficială, prin campania „Vestiarul generației pe care nu o vrea nimeni”, a dat startul unei conversații care nu mai poate fi ignorată.

FRF B.R.A.V.O (Bucurie · Respect · Afecțiune · Voință · Optimism) este inițiativa prin care Federația Română de Fotbal își propune să sprijine dezvoltarea armonioasă a viitorilor sportivi și să lupte, pe termen lung, cu toate barierele care-i scot din joc: lipsa de susținere, bullyingul din tribună, presiunea exagerată a rezultatelor.

Gândită ca un proiect-umbrelă, platforma va genera periodic campanii dedicate problemelor reale cu care se confruntă copiii din sport.
Campania a avut parte de o lansare cross-channel cu expunere pe radio, TV și în digital.

Echipa agentiei
Diana Miron - Senior Copywriter
Paul Tanase - Senior Art Director
Alexandra Popa - Social Media Manager
Alex Tofan - Senior Art Director
Andrei Florian - Strategy Consultant
Mihai Putinelu - Client Service Director

Echipa casei de productie
Razvan Marinescu - Regizor
Tiberiu Arsene - Producator si DOP
Alex Vieriu - Production Manager
Tiberiu Toth - First Assistant
Adrian Negoitescu - Sunet
Dan Ologel - Camera Assistant
Sergiu Nani - Gaffer
Dan Ologel - Montaj
Andrei Nitulescu - Making of

Echipa clientului
Iulia (Niculae) Cuciurean - Head of Marketing
Oana Koulpy - Brand Manager
Catalin Popescu – Head of Communication
Andrei Neacsu – Project Manager
Diana Pirciu – Head of Education



ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Agentie

An

2025

Tara


Companii



Branded


Related ads