Tnuva - Rocky

Senior Copywriter: Dinu Panescu
Art Directors: Ion Ludosanu, Ionut Cojocaru
CEE Creative Director: Adrian Botan
Account Executive: Lavinia Vaduva
Senior Account Manager: Ruxandra Savulescu
Group Account Directors: Beatrice Iftimi, Gabriela Alexandrescu
Strategic Planner: Diana Ceausu
A/V Producer: Adrian Radu
Media Planner: Silvia Zbarcea (McCann">Universal McCann)
VP Marketing: Tzur Lahav">Sagit Tzur Lahav (Tnuva Romania)
Brand Manager: Dumitru Titica (Tnuva Romania)
Junior Brand Manager: Daniela Rabinovici Atar (Tnuva Romania)
Regia: Ohav Flantz
D.O.P: Emanuel Kados
Casa de productie: Abis Studio


Agentie

Brand

An

2008

Tara


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 11 ani
Dovada ca o reclama nu trebuie sa fie originala ca sa fie eficienta... nici macar bine executata.

da da ne-am prins.. vrea sa fie Rocky Balboa... Ok se alearga, se antreneaza... mesajul e clar. Reclama nu e originala, nu e cu nimic speciala (s-au facut parodii cu zecile exact pe secventele astea din Rocky)... mesajul e inteles, subliniaza beneficiile produsului diferit de obisnuitele reclama cu mamici care vorbesc de iaurtul snatos pentru copii si de femeile moderne si independente care nu se mai baloneaza pentru ca exista Bifidus...

Cred ca reclama asat e reusita, nu neaparat ca si executare artistica, ci pentru simplul fapt ca subliniaza beneficiile pentru un grup mai larg de consumatori... nu e pentru copii, nu e pentru femeile cosmopolite, e pentru toata lumea... asat e cu 2 taisuri (largesti targetul si poti diminua dinimpact chiar mult, ex GAP)... acum nu stiu ce studii de piata au facut ei pentrucampania asta... segmentare, etc... oricum pare un brand mai masculin, ceva care ai manca fara sa te faci de ras la birou:))

andrei emanoil
acum 11 ani
aha, deci Rocky a alergat din Harlem pana la podu Basarab si in parcul Carol pentru ca a baut Tnuva...interesant


Branded


Related ads