A revenue model in which site A’s owners place ads on their site directing users to site B. Site A makes money when users click on the links and/or purchase the products. This is a common method of income generation for digital influencers (see below).





![[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune](https://media.iqads.ro/2023/12/elena-petrov-2performant-cover-410.jpg)




![[Influencer Update] Elena-Valentina Filip: Rolul influencerilor a căpătat o altă putere, are o altă dinamică și domeniul acesta poate fi un excelent tool de marketing dacă influencerii sunt puși în contextul corect](https://media.iqads.ro/2023/05/elena-filip-cover-410.jpg)












![[Marketing 2020] Dorin Boerescu: Nu ne-ar strica o “americanizare” a comunicării comerciale](https://media.iqads.ro/2020/01/profile-photo-dorin-boerescu-cover-410.jpg)


![[Scoli alternative] Cosmin Nastasa: Rolul OK Institute a fost, de la inceput, sa seteze corect structura unui marketer digital](https://media.iqads.ro/2019/06/ok-cover-410.jpg)













