[Influencer Update] Elena-Valentina Filip: Rolul influencerilor a căpătat o altă putere, are o altă dinamică și domeniul acesta poate fi un excelent tool de marketing dacă influencerii sunt puși în contextul corect

[Influencer Update] Elena-Valentina Filip: Rolul influencerilor a căpătat o altă putere, are o altă dinamică și domeniul acesta poate fi un excelent tool de marketing dacă influencerii sunt puși în contextul corect

Ce înseamnă “influencer” în 2023? De la cei care folosesc termenul peiorativ, la brandurile și agențiile care fac campanii de succes și chiar la influencerii însăși și-au făcut o meserie din asta, influencer marketingul e o industrie complexă pe care ne-am propus să o analizăm. Cu bune, cu rele și cu sugestii de îmbunătățire.

Influencer marketingul te ajută să-ți atingi obiectivele dacă știi să alegi cu cine colaborezi și comunici clar, spune Elena-Valentina Filip, PR & Influencer Marketing Manager, Sezamo. Provocările vin din ambele părți: și de la influenceri, care uneori nu reușesc să transforme credibilitatea în conversii sau nu au o conduită profesionistă, și de la clienți, care insistă să ceară lucruri absurde sau nu știu să facă o selecție corectă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related