Intervalul in care este recomandata inceperea rularii unui mesaj publicitar pentru a atinge obiectivele campaniei. Este folosit de asemenea pentru a descrie o prezenta publicitara tip 'drip'(vezi: Burst Campaign, Drip Campaign, Flight, Laydown, Pulsing, Strike Rate).
The interval at which it is recommended that advertising exposure occurs to best achieve the desired campaign objectives. Also used to describe a continuous 'drip' advertising presence (see Burst Campaign, Drip Campaign, Flight, Laydown, Pulsing, Strike Rate).











![[Pe limba noastra] Ligia Soare: Nu oricine scrie bine în română se pricepe să traducă filme. Adresați-vă unui profesionist, așa veți salva o mulțime de spectatori!](https://media.iqads.ro/2021/06/ligia-soare-c-cosmin-tit-a-cover-410.jpg)

![[Noul context] Luiza Domnisoru: Este o trecere treptată spre un mod nou de interacționa, de a comunica. O adaptare pas cu pas](https://media.iqads.ro/2020/06/ld-landscape-2-cover-410.jpg)
![[Noul context] Tereza Tranakas: Brandurile incearca sa mentina un echilibru, sa ramana in atentia oamenilor, dar fara sa fie oportuniste sau agresive](https://media.iqads.ro/2020/03/terezatranakas1-cover-410.jpg)



![[Weekend Watch List] Dincolo de ficțiune. Despre viață, consolare și frumusețe](https://media.iqads.ro/2019/08/collage-wwl58-cover-410.jpg)

![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Creația - Partea a II-a](https://media.iqads.ro/2017/07/cover51-cover-410.jpg)











