Graffiti BBDO, agentia anului la ADOR 2009

Graffiti BBDO a dominat aseara scena ADOR-ului. Cu un total de 13 premii castigate - din care trei trofee de aur, sapte de argint si trei de bronz - si 10 lucrari shortlistate, Graffiti BBDO a obtinut cel mai mare punctaj, fiind desemnata agentia anului.

Agentia a obtinut aur pentru pentru campania "Put the Urban in Culture", brand Mountain Dew (categoria Print, sectiunea Print Campaign), pentru spotul radio "Excuses", client React (categoria Radio, sectiunea Spot Radio) si pentru executia "Headaches" brand Aspirin (categoria Print, sectiunea Outdoor&Indoor).

Graffiti BBDO a fost recompensata cu argint la categoriile Radio (sectiunea Spot Radio - "Urban noise-Irina Nistor", brand Mountain Dew), Print (sectiunea Magazines&Newspapers - "Munch", brand Mountain Dew), Media (sectiunea Use of Outdoor - "Winterfresh fusion subway", brand Winterfresh si "Aches", brand Aspirin), BTL (sectiunea Loyalty/ Continuity Schemes - "Urban Arena", brand Snickers), Special Best (sectiunea Best Use of Music&Sound Design - "Collection Money 1", "Collection Money 2", "Collection Money 3", brand Magic FM si la sectiunea Best Art Direction: "Munch", "Picasso" si "Van Gogh", brand Mountain Dew).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related