Numarul de indivizi din publicul tinta care au avut ocazia sa vada cel putin o reclama a campaniei. Net reach/Acoperirea Neta ia in considerare o acoperire de 1+. Numarul programelor sau a segementelor din zi(daypart), publicatii pe care trebuie sa le fi citit sau vazut pentru a se considera ca cineva a fost atins/reached poate fi un numar stability prin varate modalitati, dar de obicei este de 3 minute consecutive dintr-un pogram sau dintr-un segment de zi si citire, frunzarirea unei publicatii. Acoperirea neta/net reach poate fi exprimata in secunde sau in procente din publicul tinta. Varianta procentuala se calculeaza astfel: GRP-urile sunt impartite la nedia OTS . Calculul in secunde: numarul brut al afisarilor impartit la media OTS(vezi: Average Frequency, Impressions, Net ..., OTS/OTH, Target Audience Population).
The number of different people within the specified target audience who have the opportunity to see at least one advertisement in the campaign. Net reach thus equals 1+ reach. The amount of a programme or daypart or publication which must have been viewed or read in order for someone to be considered 'reached' can be defined variously but is often 3 continuous minutes of a programme or daypart and read or looked through or flipped through a publication. Net reach can be expressed in 000s or as a % of the target population. Calculation of net reach in 000s : gross impressions divided by average OTS. Calculation of % net reach : GRPs divided by average OTS (see Average Frequency, Impressions, Net ..., OTS/OTH, Target Audience Population).




![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)


![[Media Update] Andreea Dinescu: Datele despre piața media din România arată o creștere estimată de 6,5% comparativ cu anul anterior, ducând valoarea investiției la o sumă record de 700 milioane de euro](https://media.iqads.ro/2024/04/andreea-dinescu-deputy-managing-director-initiative-romania-cover-410.jpg)
![[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media](https://media.iqads.ro/2024/03/poza-art-cover-410.jpg)
![[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă](https://media.iqads.ro/2024/01/alex-ciuca-foto-webstock-2020-cover-410.jpg)



![[Bunele maniere online] Horia Ghibuțiu: Spre deosebire de timpurile în care funcționa Codul lui Hammurabi, în vremea Codului lui Zuckerberg, toți cei care acuză fără să probeze sunt răsplătiți cu un „like” și cu un „share”](https://media.iqads.ro/2023/05/1j3a3613-cover-410.jpg)







![[Cu totii pe Tik Tok] Andrei Ionescu & Alex Dohotaru: Suntem in sfarsit in era in care continutul video bate orice alt continut](https://media.iqads.ro/2020/11/pjimage3-cover-410.jpg)
![[Voci online] Cristian Manafu: Am avut sansa de a fi printre primii care au scris despre Internet. Am avut norocul ca am prins de la inceput fenomenul blogurilor](https://media.iqads.ro/2020/09/48950280-10158011130352538-4489616326251249664-o-cover-410.jpg)
![[Single de Romania] Andi Petreanu, YellLow: Cred ca arta e mai sincera daca NU are un target, dincolo de satisfactia personala](https://media.iqads.ro/2020/05/fotojet-13-cover-410.jpg)

![[Inspiration Archive] Bob Hoffman: It seems to me that, in many agencies, creativity is quickly and quietly becoming a support service](https://media.iqads.ro/2019/07/bh-cover-410.jpg)



![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
![[Nu te supăra, Facebook] Ovidiu Eftimie: Facebook este o mașină de păcănele upgradată la secolul XXI pentru adulți, care nu ne dă bani, ci sentimente](https://media.iqads.ro/2017/12/eftimie-cover-410.jpg)
![[Case Study] GMP Advertising & Webstyler - Coca-Cola/ The Coca-Cola Company - "Coca-Cola Instacans"](https://media.iqads.ro/2017/07/pic-with-partial-range-cover-410.jpg)









